xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
SuperDuper og Big Sur?
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


136

2
14. maj 2021 @ 09:05
Novice

Kære venner

Opfinderen af SuperDuper har det med at være meget snakkesalig på sin hjemmeside, så jeg er ærlig talt i vildrede, om han nu, langt om længe, har knækket koden med at få SuperDuper og Big Sur til at spille sammen. Har I en mening eller skal jeg vente lidt endnu. Det haster ikke for mig. Bedste hilsener og på forhånd tak for gode råd.

Hans


  3
2
  457

2268

156
14. maj 2021 @ 12:45
ASCII jonglør

Udvikleren beskriver faktisk, hvordan man vha. en tidligere udgave af SuperDuper og et enkelt og simpelt twist kan få SuperDuper til at fungere med Big Sir - undskyld, Big Sur, dog kun til kopiering og sync af brugermappen. Det er så endnu ikke lykkedes at få SuperDuper til at kunne lave en bootable kopi - kan jeg forstå.

Imidlertid virker twistet udemærket. Jeg bruger selv SuperDuper hver uge på Big Sur til en rigtig hurtig opdatering af min sikkerhedskopi. Har hertil en hurtig SSD, hvor opdateringen af ca. 500GB via SuperDuper tager under 2 min. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1708

43
14. maj 2021 @ 15:46
Stormogul

Han har lavet en version 3.5 som kan lave boot bare backups af big sur 11.4 når den bliver frigivet.

Shirt Pocket


136

2
14. maj 2021 @ 21:11
Novice

En tak til Factory og Gorm Jørgensen for at løse op for den megen snak. Den funktionsdygtige Version 3.5 er i beta 1, så jeg venter lidt til beta-versionen har fået overstået sine børnesygdomme.

God weekend!

Hans