xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
nye Macbook Air lækket
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


1638

45
11. maj 2021 @ 16:51
Stormogul

hvis det holder vand, så ser det ret fedt ud :) 


New Macbook Air

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra
  8
1
  601

4586

390
11. maj 2021 @ 18:38
FPU

Jaeh. Jeg så Prosser's YT-video i går. Jeg er mest imponeret over formen, men jeg ikke så vild med de muntre (mest muntre) farver eller den hvide bezel.

Antallet af I/O-porte er stadig uafklaret, men jeg synes, at tastaturet ser goofy ud med full-size F-taster. Hvis Apple har gjort pegefeltet mindre for at gøre F-tasterne større, har de glemt at tænke sig om en ekstra gang.

Jeg håber stadig på en MBP med mine drømme-specs, men der er ikke rigtigt noget ude om den endnu.

De nye Mac'er bliver muligvis præsenteret ved WWDC den 7. juni, altså om præcis fire uger. Kan ikke siger, at jeg ikke venter med spænding. :o)


2696

335
PallMei (Skribent)
11. maj 2021 @ 18:50
Bit kongen
Tonny Freimanis skrev:

Jaeh. Jeg så Prosser's YT-video i går

Har du et link?

Jeg er blevet imun overfor maxtech.

edit: Fandt denne, ved ikke om det er den rigtige: https://www.youtube.com/watch?v=KValV-drXw0 . i hvert fald er der nogen billeder i. Ved ikke om den kanal er værre eller bedre end mactech, for spolede hen til billederne og kiggede uden lyd.


2696

335
PallMei (Skribent)
11. maj 2021 @ 19:02
Bit kongen
Pjock skrev:

hvis det holder vand, så ser det ret fedt ud :) 


New Macbook Air

Behøver ikke komme foreløbig, så jeg kan nyde min snart gammeldags M1 lidt længere :-D


1638

45
11. maj 2021 @ 20:39
Stormogul
PallMei skrev:
Pjock skrev:

hvis det holder vand, så ser det ret fedt ud :) 


New Macbook Air

Behøver ikke komme foreløbig, så jeg kan nyde min snart gammeldags M1 lidt længere :-D

Haha har også en Macbook Pro M1 men må da sige at hvis der kommer en air i Orange, så kunne den nok friste mere end min pro :) HAHA

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

927

49
11. maj 2021 @ 22:52
Veteran
Pjock skrev:
PallMei skrev:
Pjock skrev:

hvis det holder vand, så ser det ret fedt ud :) 


New Macbook Air

Behøver ikke komme foreløbig, så jeg kan nyde min snart gammeldags M1 lidt længere :-D

Haha har også en Macbook Pro M1 men må da sige at hvis der kommer en air i Orange, så kunne den nok friste mere end min pro :) HAHA

Ja, orange ser rigtig lækkert ud. Jeg venter dog med at købe en for lige at se om den falmer i farven som de nye iPhones gør.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2252

150
11. maj 2021 @ 22:56
ASCII jonglør
PallMei skrev:

Jeg er blevet imun overfor maxtech.

  Fuldt forståeligt. Synes selv det var godt i begyndelsen, men nu synes jeg, at det nærmest er Erhard Jakobsen på syre…


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4586

390
12. maj 2021 @ 02:13
FPU
PallMei skrev:
Tonny Freimanis skrev:

Jaeh. Jeg så Prosser's YT-video i går

Har du et link?

Jeg er blevet imun overfor maxtech.

edit: Fandt denne, ved ikke om det er den rigtige: https://www.youtube.com/watch?v=KValV-drXw0 . i hvert fald er der nogen billeder i. Ved ikke om den kanal er værre eller bedre end mactech, for spolede hen til billederne og kiggede uden lyd.

Jep. Det var den video, jeg så. Stilen er omtrent den samme som Mac Tech, måske en smule mere tilbagelænet. Men Prosser har tilsyneladende bedre insiderviden og er bedre til at gætte rigtigt om kommende produkter, mens Max Tech nok mere er testere af allerede lancerede produkter.

Disse betragtninger er dog baseret på ret få videoer, så der er salt med i billedet.


2696

335
PallMei (Skribent)
12. maj 2021 @ 10:26
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Ja, orange ser rigtig lækkert ud. Jeg venter dog med at købe en for lige at se om den falmer i farven som de nye iPhones gør.

Det har jeg ikke hørt før. Men ved godt den røde iphone 12 ikke er så knald rød som tidligere modeller.

Factory skrev:
PallMei skrev:

Jeg er blevet imun overfor maxtech.

  Fuldt forståeligt. Synes selv det var godt i begyndelsen, men nu synes jeg, at det nærmest er Erhard Jakobsen på syre…

😆

Tonny Freimanis skrev:

Jep. Det var den video, jeg så. Stilen er omtrent den samme som Mac Tech, måske en smule mere tilbagelænet. Men Prosser har tilsyneladende bedre insiderviden og er bedre til at gætte rigtigt om kommende produkter, mens Max Tech nok mere er testere af allerede lancerede produkter.

Disse betragtninger er dog baseret på ret få videoer, så der er salt med i billedet.

Ok. Mere tilbagelænet vil være velkommen. Maxtech har nogle interessante emner, men er som at lytte til et maskingevær, med bombastiske udmeldninger på de mindste rygter og nyheder. Desuden er de hyperaktive og youtube foreslår en ny video fra dem hver gang jeg måtte åbne den. Det bliver bare for meget. (har lige undersøgt at jeg kan påvirke det på forslagene og så er der selvfølgelig ikke fra dem idag 😤 )