Hej alle sammen,
Jeg har en licens hos NordVPN og bruger det både på min MacBook Pro (13-inch, Mid 2010) Model number: A1278 og min iPhone 6, Model A1586
Har været inde i “Settings” og prøve at “Reset Network Settings”
Har også slettet NordVPN appen og downloade den igen, samt slukket min iPhone nogle gange, men intet hjælper.
(NordVPN fungerer fint på min bærbar men ikke på min telefon)
Har været i Syd Amerika hvor min NordVPN app virkede fint på min iPhone, men nu efter jeg kom hjem til Danmark her i går, så virker NordVPN desværre ikke på min iPhone længere.
Kan ikke logge ind.
Der står følgende når jeg prøver at logge ind, så sender NordVPN appen mig videre til Safari der åbner et “nordaccount.com vindue” det her:
https://nordaccount.com/login/identifier?challenge=e4fd7c837c8b4716a2667fac5b19ded4
Og når jeg taster mit NordVPN username og password så står der følgende:
Access Denied: The web page you are trying to access has been blocked by our content filter provider.
The URL has been categorized under: Anonymizer, Computers, and Technology Download Sites.
Please contact your support team if you feel this is incorrect.
.. Er der nogle af jer tekniske eksperter herinde der ved hvad det kan skyldes så vil jeg meget gerne høre fra jer.
Lad mig vide hvis jeg ikke har formuleret mig og uddybet mit spørgsmål godt nok, og så vil jeg prøve at uddybe nærmere, men det jeg har forklaret er problemet.
Jeg håber at finde en løsning på det.
På forhånd tak.
KH
Det lyder som om dit teleselskab/netleverandør blokerer den URL logonsiden sender dig videre til. Du må nok have fat i supporten, eller skifte teleselskab/netleverandør.
/Carsten
Som Carsten skriver, så lyder det som om din net forbindelse går gennem en server med filter. Måske et offentlig WiFi. Det burde i hvert fald ikke blokeres, hvis du er på egen internetforbindelse. For at tjekke om det er tilfældet kan du prøve:
Er du på WiFi, kan du prøve at slukke WiFi og se om du kan logge på.Er du ikke på WiFi, kan du prøve at gå WiFi og se om du kan logge på.
Jeg kender ikke nordVPN andet end af navn, så jeg ved ikke om app'en kan gemme din logon, således at du ikke skal logge på via web igen og måske komme uden om filteret.
Hvis det vitterlig er din egen internetudbyder der blokere, ville jeg brokke mig til deres support og kigge efter en udbydere, hvis ikke de vil makke ret.Hej PallMei og Carsten,
Tusind tak for jeres svar.
Vedrørende problemet med at logge ind på NordVPN via min iPhone - det har jeg heldigvis fået løst ved at følge jeres råd, så takket være jeres hjælp fungere det nu som det skal.
Jeg ønsker jer alle en dejlig forårsdag, og endnu engang tak for support her på forummet. <3