xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Få en Apple TV 4K ved at melde sig in hos el-selskab?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


927

49
26. marts 2021 @ 17:39
Veteran

Dette skal ikke ses som en reklame, men nærmere et spørgsmål om der er reelt nok. Man skal jo passe på i disse tider, hvor scammers nærmest virker mere oprigtig end de ærlige forhandlere.

El-selskabet Velkommen.dk tilbyder en Apple TV 4K hvis man skriver et abonnement hos dem. Er det selskab ok, og er der nogen af jer der faktisk har fået en Apple TV 4K for at melde sig ind hos dem?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  5
0
  606

291

45
26. marts 2021 @ 18:14
Juniormedlem

927

49
26. marts 2021 @ 20:04
Veteran

Tak for linket

Nu har jeg læst artiklen, og det er tankevækkende, at hverken Tænk, staten, forbrugerombudsmanden eller politiet gør noget ved det. Det kunne være at det er sådan man skal tjene penge for fremtiden? Easy money!

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

221

0
29. marts 2021 @ 10:48
Juniormedlem

Jeg er selv en af dem der er blevet lokket til at blive kunde...Om de løg og bedrog, ved jeg ikke, men det lyder da som om det er tilfældet. Og det er SELVFØLGELIG ikke ok, når det så er sagt så er produktet udemærket og hvis du giver et ATV, så kan du lade dig bedrage bevidst :)


IT løsninger, Photography, Digital Marketing & Strategti

927

49
30. marts 2021 @ 11:54
Veteran
Anders Laybourn skrev:

Jeg er selv en af dem der er blevet lokket til at blive kunde...Om de løg og bedrog, ved jeg ikke, men det lyder da som om det er tilfældet. Og det er SELVFØLGELIG ikke ok, når det så er sagt så er produktet udemærket og hvis du giver et ATV, så kan du lade dig bedrage bevidst :)


Rart at høre at du er tilfreds med produktet, fordi jeg har ladet mig lokke. Men føler man sig bedraget kan man bare finde en anden udbyder om 6 mdr. Slemmere er det heller ikke - med mindre regningerne er fordoblet i perioden. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
30. marts 2021 @ 11:54
Veteran

The farm saw the farm (Går'n så går'n)