xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Valg af printer
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


155

0
15. marts 2021 @ 17:20
Novice

Hej.
Jeg bliver nød til at investere i en ny printer.
Her hjemme har vi altid haft HP printere, men vi er aldrig blevet rigtige glade for dem. Har altid tænkt at det bare var vores/mine tekniske formåen der bare haltede.
Men nu tænkte jeg at jeg lige ville høre hvad folk her inde kan anbefale?
Behovet her hjemme er ikke stort. Men vi kan i hvertfald ikke undvære en.
Vi vil gerne have en multifunktions printer med Air-print.

Mvh. Jonas

  8
0
  704

1708

43
15. marts 2021 @ 21:14
Stormogul

Jeg har altid brugt Canon printere til min mac. Lige nu har jeg en Pixma ip-7250, som desværre er en udgået model. Fylder intet, men er ikke en multifunktions printer.



2709

341
PallMei (Skribent)
15. marts 2021 @ 22:21
Bit kongen

Mobil kameraet har afløst scanner funktionen for mig, så Jeg droppede multifunktion og købte en billig laser printer.


189

12
15. marts 2021 @ 23:14
Novice
Jonas2670 skrev:

Hej.
Jeg bliver nød til at investere i en ny printer.
Her hjemme har vi altid haft HP printere, men vi er aldrig blevet rigtige glade for dem. Har altid tænkt at det bare var vores/mine tekniske formåen der bare haltede.
Men nu tænkte jeg at jeg lige ville høre hvad folk her inde kan anbefale?
Behovet her hjemme er ikke stort. Men vi kan i hvertfald ikke undvære en.
Vi vil gerne have en multifunktions printer med Air-print.

Mvh. Jonas

Jeg har en OKI C 5450 laser printer som vel er 20 år gammel.
Den printer perfekt. Aldrig haft reparation på den.
Men det er dyrt at skifte farvepatronen. 4 farver koster mellem 3.500 til 5.000. Til gengæld skulle der være 10.000 print.

Mvh Hans


1663

46
16. marts 2021 @ 01:53
Stormogul

Jeg har en ældre Canon MG5150 som nok er 12-13 år gammel og super billigt i blæk skifte. Gir 175kr for 10 sæt patroner, så jeg skal have Canon igen når denne dør. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1708

43
16. marts 2021 @ 07:36
Stormogul

Ja jeg bruger også min iPhone til at scanne med. Bruger app'n Scanner Pro. Det bliver så gemt i iCloud så er det tilgængeligt på alle mine macs.



2709

341
PallMei (Skribent)
16. marts 2021 @ 09:31
Bit kongen

Vil lige tilføje, at jeg havde et monstrum af ink jet printer, der havde ark-føder til scanning og kunne printe a3 format. Men brugte det for lidt og der var kun bøvl. Ark-fødderen trak skævt og jeg printede så lidt, at der altid var bøvl med blækket. Og da den var stor, benyttede jeg chancen til at skille mig af med den, da jeg skulle flytte. Min laser printer er ganske vist kun sort/hvid, men kan hvad jeg har brug for. Hurtig, billig toner, som holder så længe at jeg endnu ikke kan mindes at have skiftet. Men understøtter ikke airprint. Den har dog WiFi og ned fabrikantens app og drivers kan jeg printe fra alle mine enheder, hvis jeg ville


155

0
16. marts 2021 @ 17:22
Novice
  1. Hej igen.
    Tror valget faldt på Canon TS 5351. Jeg fornemmede at der var en lille overvægt af glade Canon ejere.
    Og Pjock’s svar med billig blæk var også meget overbevisende. Selvom jeg godt ved at 5351’eren bruger nogen andre patroner.
  2. Tak for alle inputtene. Selvom jeg vist nok fik kastet tråden under et forkert emne😄
  3. Mvh. Jonas

598

3
17. marts 2021 @ 10:21
Kaptajn

Hej, vi har en Canon TS6351 som vi købte for ikke så længe siden da den gamle Canon gik i udu.

Den er vi rigtig glade for, kostede vist 699,-.

iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod