xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch vil ikke opdatere
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


927

49
12. marts 2021 @ 16:34
Veteran

Jeg har hentet den nyeste opdatering ned til Apple Watchpå min iPhone. Men den vil ikke installere den, fordi der står "Bekræfter..." og lige neden under står der "Apple Watch vil forsøge at installere denne opdatering i nat". Det har den så skrævet i nogle dage nu, uden at den installerede den om natten. Hvad gør jeg forkert?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  6
0
  576

2709

339
PallMei (Skribent)
12. marts 2021 @ 17:28
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Jeg har hentet den nyeste opdatering ned til Apple Watchpå min iPhone. Men den vil ikke installere den, fordi der står "Bekræfter..." og lige neden under står der "Apple Watch vil forsøge at installere denne opdatering i nat". Det har den så skrævet i nogle dage nu, uden at den installerede den om natten. Hvad gør jeg forkert?

Du plejer også at kunne starte den med det samme. Når du har bedt den om det, skal den sættes til opladeren, inden den går i gang.


927

49
12. marts 2021 @ 18:28
Veteran

Ja. Den har været i opladeren hver nat, er 100% opladet og er på WiFi. Den har 66 MB og stoppet igen, hvor den står på status “bekræfter” når jeg prøver at opdatere watchOS på selve uret.

Jeg har læst at det kan hjælpe at genstarte både Telefon og ur, men jeg kan ikke få lov at genstarte den. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

339
PallMei (Skribent)
12. marts 2021 @ 18:55
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Ja. Den har været i opladeren hver nat, er 100% opladet og er på WiFi. Den har 66 MB og stoppet igen, hvor den står på status “bekræfter” når jeg prøver at opdatere watchOS på selve uret.

Jeg har læst at det kan hjælpe at genstarte både Telefon og ur, men jeg kan ikke få lov at genstarte den. 

Kunne være rart med flere detaljer. Hvorfor kan du ikke genstarte? Hvad er det for noget 66MB er det hvad den har hentet? Hvilket ur er der tale om? Hvilken version af watchOS snakker vi om, beta eller den almindelige?

Har du opdateret telefonen først?

Apple watch 3 har tidligere haft problemer med at opdatere, da 8GB simpelthen er i underkanten.

Sidste mulighed er afparre og parre den igen. Det tager backup, nulstiller fuldstændig og genindlæser backup.


927

49
12. marts 2021 @ 19:26
Veteran
PallMei skrev:
Ufomekaniker skrev:

Ja. Den har været i opladeren hver nat, er 100% opladet og er på WiFi. Den har 66 MB og stoppet igen, hvor den står på status “bekræfter” når jeg prøver at opdatere watchOS på selve uret.

Jeg har læst at det kan hjælpe at genstarte både Telefon og ur, men jeg kan ikke få lov at genstarte den. 

Kunne være rart med flere detaljer. Hvorfor kan du ikke genstarte? Hvad er det for noget 66MB er det hvad den har hentet? Hvilket ur er der tale om? Hvilken version af watchOS snakker vi om, beta eller den almindelige?

Har du opdateret telefonen først?

Apple watch 3 har tidligere haft problemer med at opdatere, da 8GB simpelthen er i underkanten.

Sidste mulighed er afparre og parre den igen. Det tager backup, nulstiller fuldstændig og genindlæser backup.

Hvorfor kan du ikke genstarte? Fordi slideren til at genstarte uret er sat ud af funktion. Slideren til Nødinfo og Nødopkald SOS virker fint.

Hvad er det for noget 66MB? Det er 66 MB af opdateringen til watchOS 7.3.2 den nåede at downloade inden den gik i stå for nogle dage siden.

Hvilket ur er der tale om? 42mm Apple Watch Series 4 LTE

Hvilken version af watchOS snakker vi om, beta eller den almindelige? Den almindelige 7.3.2 GM. Det er ikke beta, hvilket jeg også holder mig fra. Kalder Apple ikke den endelige udgave for GM (Golden Master)?

Har du opdateret telefonen først? Jep

idste mulighed er afparre og parre den igen. Det tager backup, nulstiller fuldstændig og genindlæser backup. Er igang

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2185

44
12. marts 2021 @ 22:39
ASCII jonglør

For at kunne genstarte skal du have uret på armen og have det låst op.


927

49
13. marts 2021 @ 00:38
Veteran

Ok tak. Nu hjalp det at ophæve og gendanne parringen, så den ville nulstlle uret. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)