xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)
macnyt  /  forum  /  emne
5 måneder gratis Apple Music
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)


2581

84
08. februar 2021 @ 15:23
Bit kongen

https://www.shazam.com/

Vælg apple music offer nederst på siden. 

Tilbuddet gælder hvis du ikke har haft det før, som jeg forstår det får man tilbudt 2 måneder hvis man har haft det, men ikke har det her og nu. 


  10
1
  616

8581

198
08. februar 2021 @ 18:32
Poseidon

Der er intet banner eller lignende hos mig? :( Ellers et godt tilbud.


2185

44
08. februar 2021 @ 19:04
ASCII jonglør

2581

84
08. februar 2021 @ 19:11
Bit kongen

Jeg har abonnement så har ikke mulighed for at teste selv. 


2185

44
08. februar 2021 @ 22:29
ASCII jonglør

Og også værd at nævne - Apple Music Offer - linket er kun tilgængelig på iOS/iPadOS enheder.


2581

84
09. februar 2021 @ 06:30
Bit kongen
Rene Larsen skrev:

Og også værd at nævne - Apple Music Offer - linket er kun tilgængelig på iOS/iPadOS enheder.

Linket åbner i Shazam hvor man skulle kunne aktivere tilbuddet. Danmark står opført som et af de lande hvor tilbuddet gælder, så især folk som ikke har Apple Music eller har haft det burde få muligheden. Jeg læste så at folk der har haft Apple Music, men ikke har det lige nu burde få tilbudt 2 måneder. 

Er der slet ingen der er lykkedes med at aktivere det? Jeg har som tidligere skrevet selv Apple Music lige nu så jeg får af gode grunde ikke muligheden. 


8581

198
09. februar 2021 @ 08:11
Poseidon

Jeg tør ikke af frygt for det fucker mit enorme nuværende musikbibliotek op, hvilket jeg har læst en lang række eksempler på.
Har dog sendt linket til fruen, så må jeg se om hun tager sig sammen og skriver sig op.


2581

84
09. februar 2021 @ 08:55
Bit kongen
David Munch skrev:

Jeg tør ikke af frygt for det fucker mit enorme nuværende musikbibliotek op, hvilket jeg har læst en lang række eksempler på.

Aldrig hørt om det, hvad skulle der ske? 


Har dog sendt linket til fruen, så må jeg se om hun tager sig sammen og skriver sig op.

Se det kender jeg godt. Forstår det ikke, hvad kan være vigtigere end en 5 måneders free trial på noget online? 

Vasketøj? Børnene? Altså det er 5 måneder .. 


2709

339
PallMei (Skribent)
09. februar 2021 @ 09:39
Bit kongen
Jesper Arning skrev:
David Munch skrev:

Jeg tør ikke af frygt for det fucker mit enorme nuværende musikbibliotek op, hvilket jeg har læst en lang række eksempler på.

Aldrig hørt om det, hvad skulle der ske?

Det erstattede mine lokale sange med Apple versioner. Nogen til det bedre andre ikke. Men i forbindelse med Apple Watch var det umuligt for mig at styre hvad der var lokalt og hvad der var online. Har en cellular model og min s4 40mm har nok det mindste batteri i en apple Watch og at den streamer musikken over LTE gavner ikke levetiden på en løbetur, hvor den i forvejen køre fuld skrue med puls, gps og bt. Kort fortalt afbrød jeg min trial noget før den gratis måned udløb.


234

11
09. februar 2021 @ 19:45
Juniormedlem
David Munch skrev:

Jeg tør ikke af frygt for det fucker mit enorme nuværende musikbibliotek op, hvilket jeg har læst en lang række eksempler på.
Har dog sendt linket til fruen, så må jeg se om hun tager sig sammen og skriver sig op.

Da jeg, for længe siden, opsagde mit abonnement, gik der fuldstændigt ged i mine coverbilleder. Nogle billeder er væk, andre er sat på forkerte albums og nogle er sat på flere forskellige albums, selvom de kun passer til et album.

Jeg har aldrig kunne genskabe det rigtige setup. Meget frustrerende.


8581

198
09. februar 2021 @ 21:32
Poseidon
Jesper Arning skrev:
David Munch skrev:

Jeg tør ikke af frygt for det fucker mit enorme nuværende musikbibliotek op, hvilket jeg har læst en lang række eksempler på.

Aldrig hørt om det, hvad skulle der ske? 

Der er et par eksempler ovenfor. :)



Har dog sendt linket til fruen, så må jeg se om hun tager sig sammen og skriver sig op.

Se det kender jeg godt. Forstår det ikke, hvad kan være vigtigere end en 5 måneders free trial på noget online? 

Vasketøj? Børnene? Altså det er 5 måneder .. 

Som oftest et eller andet på Viaplay, efter børnene er puttet. :P


Edit: Har lige givet hende en reminder, og børnene er puttet. Så må vi se om der sker noget! Jeg ved nemlig hun ville komme til at bruge det meget, for hun bruger gratis Spotify konstant, og hun er for doven til at trække ting ind fra mit iTunes bibliotek.