xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's streaming tjeneste (Apple TV+)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvornår udløber prøveperioden?
Kategori: Apple's streaming tjeneste (Apple TV+)


1103

6
24. januar 2021 @ 10:12
Stormogul

Hej

Er der mon nogen der ved hvad der gælder her:

I en mail jeg fik 6. december stod der:

We hope you’re enjoying your subscription, which will renew soon:
Apple TV+ (1 month) - 39,00 kr/month starting 01 February 2021
To keep your subscription, no further action is needed.
To avoid being charged, you must cancel at least a day before each renewal date. To learn more or cancel, review your subscription.

Men under Administrer abonnementer/Apple TV+ i app'en står der

Apple TV+ (1 måned)
Fornyes den 01.07.2021

Jeg er ikke interesseret i at betale for abonnementet, men har selvfølgelig ikke noget imod et gratis halvt år mere.
Så hvilken dato passer mon?


  8
0
  638

4593

394
24. januar 2021 @ 10:24
FPU

Der er sandsynligvis tale om det amerikanske datoformat (måned-dag-år), selvom teksten nederst er på dansk. I givet fald er (var) fornyelsesdatoen 7. januar 2021, så du skulle nok have haft aflyst februar måneds abonnement inden 7. januar i år.

Det passer jo også meget godt med, at du fik beskeden om fornyelsen den 6. december, altså med den klassiske en måneds varsel.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

2709

341
PallMei (Skribent)
24. januar 2021 @ 10:48
Bit kongen

Jeg tror det måske er pga. dette:

https://www.macrumors.com/2021/01/15/apple-extends-free-apple-tv-plus-trials/ 

Der fulgte 1års abonnement med min iPhone, men kan se i listen af abonnementer at der er kommet 6måneder oveni. Sammenlignet med mine andre abonnementer, så er det næppe Amerikansk dato-format der er på spil for lige dette abonnement.

Vil så også sige at jeg endnu ikke har set noget. Ser frem til The Foundation, da jeg er en stor fan af Isaac Asimov 😊.


2270

157
24. januar 2021 @ 11:07
ASCII jonglør
PallMei skrev:

Ser frem til The Foundation, da jeg er en stor fan af Isaac Asimov 😊.

Tak for det tip!  Ser frem til at Hari Seldon-boksen åbner - for vi er vist på vej mod en krise... 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2709

341
PallMei (Skribent)
24. januar 2021 @ 11:31
Bit kongen
Factory skrev:
PallMei skrev:

Ser frem til The Foundation, da jeg er en stor fan af Isaac Asimov 😊.

Tak for det tip!  Ser frem til at Hari Seldon-boksen åbner - for vi er vist på vej mod en krise... 

👍 Uha, googlede lidt og det vist tid til at jeg lige genopfrisker foundation og ser om jeg har læst/hørt hele serien 😳. Robot serien står skarpest og bliver også i tvivl om Empire Serien. Syntes ellers jeg har trævlede alt hvad jeg kunne finde igennem, men nu er det også en hel del år siden. Hvis jeg kan finde dem som lydbøger (engelsk) vil det være en fornøjelse at fylde evt. huller 🤓


2270

157
24. januar 2021 @ 11:52
ASCII jonglør

Også mange år siden jeg i den grad nød Asimovs Stiftelsen-serie, som The Foundation jo hedder på dansk. I min SF-verden findes der to hovedværker: Stiftelsen-serien af Isaac Asimov og Klit-serien af Frank Herbert. Klit er nok mere sofistikeret end Stiftelsen, men de komplementerer faktisk hinanden udemærket.

I øvrigt er også Klit (eng.: Dune) lige på trapperne som storfilm, ved dog ikke om det bliver via Apple TV, se fx Dune - The official trailer. Den virker nu ikke særlig vellykket, vi får se...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2709

341
PallMei (Skribent)
24. januar 2021 @ 12:26
Bit kongen

Tak for heads up omkring Dune. Har set den gamle film, men tror ikke jeg har læst/hørt bogen, så må også hellere sætte på min todo 😊. Hellere sætte forventningerne lavt og blive positiv overrasket. Nu vi er ved emnet serier/film af berømte science fiction forfattere, så er jeg startet på The Man in the High Castle af Philip K. Dick, kan absolut også anbefales selv om jeg endnu ikke er færdig med sæson 1 ud af 4.


2270

157
24. januar 2021 @ 13:36
ASCII jonglør
PallMei skrev:

Tak for heads up omkring Dune. Har set den gamle film, men tror ikke jeg har læst/hørt bogen,

Klit er SF-litteratur af høj kvalitet. De film der er blevet lavet over bogen, har været decideret forfærdelige, og kan intet ift. bogens litterære kvaliteter. Der er et univers i bogen, som nok er svært oversætteligt til film.

 Nu vi er ved emnet serier/film af berømte science fiction forfattere, så er jeg startet på The Man in the High Castle af Philip K. Dick, kan absolut også anbefales selv om jeg endnu ikke er færdig med sæson 1 ud af 4.

Tak, den kendte jeg ikke, checker den ud.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1103

6
24. januar 2021 @ 16:33
Stormogul
PallMei skrev:

Jeg tror det måske er pga. dette:

https://www.macrumors.com/2021/01/15/apple-extends-free-apple-tv-plus-trials/ 

Der fulgte 1års abonnement med min iPhone, men kan se i listen af abonnementer at der er kommet 6måneder oveni. Sammenlignet med mine andre abonnementer, så er det næppe Amerikansk dato-format der er på spil for lige dette abonnement.

Vil så også sige at jeg endnu ikke har set noget. Ser frem til The Foundation, da jeg er en stor fan af Isaac Asimov 😊.

Tak skal I have. Det må være det det handler om, Jeg er nemlig heller ikke blevet trukket 39 kr. 👍