xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Efter opdatering til IOS 14.3
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


0

0
21. januar 2021 @ 17:58
Nyt medlem

Havde en fin velfungerende Iphone XS, der på et tidspunkt blev opgraderet til 14.3. - Men, Men efter den opgradering er Iphonen begyndt at genstarte af sig selv. - Typisk efter 10-15 min. - nogle gange lidt hurtigere. - Det er yderst generende - specielt midt i en mobil-samtale.

Jeg har downgradet den til 14.2 her engang i december, og så virkede alt igen. - Min datter har så efterfølgende lånt den, og så har hun opgraderet til 14.3 igen - og den genstarter med lidt vilkårlige intervaller. -

Jeg troede dog, at jeg kunne downgrade igen til 14.2 via Itunes, men det virker pludselig ikke mere. - - Melder : Der opstod en ukendt fejl (3194) - Har prøvet både fra en Mac-computer og en Windows-pc. 

Har også prøvet Recovery-Mode o.s.v. - men uden held. - Jeg har ingen data, der skal reddes - kun min mobil...

Er der nogen ude i den store verden, der evt. kan hjælpe mig og min Iphone...?

  7
0
  410

2581

84
21. januar 2021 @ 18:05
Bit kongen

Ingen kan hjælpe dig. Apple har lukket for nedgradering. 


0

0
21. januar 2021 @ 18:12
Nyt medlem

Ja, ku godt læse via Itunes, at det var lukket land. - Må være sket her lige i starten af januar 2021, for ultimo december kunne jeg godt... - Nå, måske næste opdatering fra Apple hjælper, selvom det nok er tvivlsomt. - Jeg har købt den brugt, og måske har den været jailbraket, men det burde vel ikke være årsagen. - Er det bare bad luck...?



1130

15
21. januar 2021 @ 18:38
Stormogul

Har du indlæst en sikkerhedskopi nogle af gangene, hvis du har, så ville jeg forslå at gendanne den og sætte den op som ny

l MBP 16 2023 l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

0

0
21. januar 2021 @ 19:12
Nyt medlem

Ja, har en sikkerhedskopi hvor IOS var 14.2, men det ændrer ikke på, at  når IOS allerede er på 14.3. - Men måske  tar jeg fejl - Jeg afprøver det lige...


2581

84
21. januar 2021 @ 19:29
Bit kongen

Gendan telefonen og lad være med at indlæse en sikkerhedskopi. Se om ikke fejlen forsvinder. 


2581

84
21. januar 2021 @ 19:31
Bit kongen
Bobfz3 skrev:

Ja, ku godt læse via Itunes, at det var lukket land. - Må være sket her lige i starten af januar 2021, for ultimo december kunne jeg godt...

Det er helt fast kutyme. XX antal dage dage efter en ny version af iOS udkommer, lukker Apple for nedgraderinger til den foregående version. Det du oplever er ikke generelt for din model af telefon og det er ikke generelt for iOS 14.3 og ligeledes har det ikke noget med tidligere jailbreak at gøre, medmindre telefonen siden da kun er blevet opdateret. Skulle det være tilfældet ville jeg gendanne og lade være med at indlæse den sikkerhedskopi. 


0

0
21. januar 2021 @ 20:06
Nyt medlem

Hej - Kan måske læse mellem linjerne, at det kan være mobilen, der fejler noget. - Jeg har nemlig prøvet flere gange at gendanne uden at indlæse nogen sikkerhedskopi. - Desværre uden held. - Lige nu prøver jeg med beta versionen 14.4