xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Irriterende advarsel om høreskade
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


42

0
14. januar 2021 @ 12:47
Let øvet

Hej

Min iPhone skruer jævnligt, umotiveret  ned for lyden når jeg hører musik igennem mine hørebøffer.

nogen der kan fortælle hvor jeg slår det Apple stunt til beskyttelse fra.


  18
1
  570

2581

84
14. januar 2021 @ 13:05
Bit kongen

Det er ikke umotiveret, men fordi du er ved at brænde din hørelse af. Tro mig det vil du ikke og jeg ved hvad jeg taler om. 

Jeg ved ikke om det er muligt at slå det af Men håber det ikke. 


2709

341
PallMei (Skribent)
14. januar 2021 @ 13:09
Bit kongen

Indstillinger>Lyde og haptisk feedback>Sikker brug af hovedtelefoner

Men Du kan ikke slå det fra, kun læse om baggrunden og hvordan det fungerer. 


42

0
14. januar 2021 @ 13:16
Let øvet

Hej Jesper

Er 63 og har lyttet til tonsvis af ( høj ) musik i mit liv. Min hørelse er testet og fejler intet. Apple skal ikke bestemme hvor højt jeg skal lytte til musik. De har altid været hysteriske med deres grænser for lyd, Det sidste tiltag er helt hen i skoven. Mit spørgsmål gik på hvor man fjerner deres tiltag med at skrue ned.


2581

84
14. januar 2021 @ 13:22
Bit kongen

1. Det kan ikke slås fra, hvilket vil spare danske skatteydere en formue på sigt, ikke bare relateret til dig. 

2. Du er ikke immun overfor høreskader, der er ingen der går fri hvis de misbruger deres hørelse.

3. Se screenshot det er ikke noget Apple har fundet på. 


927

49
14. januar 2021 @ 14:52
Veteran

Måske vil du skrue mere op for lyden fordi du allerede har dårlig hørelse? (Joke) 😅

Det kunne være at din telefon ikke kan trække dine hørebøffer fordi de er for store. Jeg har nogle Sennheiser HD800S som er på 300 ohm og dem kan min iPhone 11 Pro Max ikke spille ordentligt op med mindre jeg køber en USB DAC/AMP som f.eks. Dragonfly Cobalt eller boget i den stil. Men så kommer der til gengæld også drøn på fjappen, som man siger 😁

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

42

0
14. januar 2021 @ 15:30
Let øvet

Bruger bl.s Senheiser momentum true wireless.

det har altid irriteret mig at Apple skulle vide bedre, tror sku mere det er fordi de frygter at få søgsmål fra advokater i USA. Du har ikke samme problem med Android telefoner i DK, så vidt jeg ved.


253

35
14. januar 2021 @ 15:56
Juniormedlem
Kim Rohde skrev:

Bruger bl.s Senheiser momentum true wireless.

det har altid irriteret mig at Apple skulle vide bedre, tror sku mere det er fordi de frygter at få søgsmål fra advokater i USA. Du har ikke samme problem med Android telefoner i DK, så vidt jeg ved.

Det er faktisk ikke Apple, men EU der har sat en max. grænse for hvor højt din lydafspiller må spille: Høreforeningen

/carsten


927

49
14. januar 2021 @ 16:35
Veteran

Fede bøffer. Dem kunne jeg godt tænke mig t prøve en dag!


Mine B&O Beoplay H4 kan spille så højt at jeg får ondt i ørerne når de koblet på min iPhone via BT. Måske er der en indstilling et andet sted der skat skrues på?

Har du prøvet og installere Sennheiser

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

67

0
14. januar 2021 @ 17:45
Novice

den skruer også ned for lyden hos mig ,når jeg afspiller til min Bluetooth højtaler ,det er p.... irriterende 

jeg har ikke fundet en måde at slå det fra på 🥺

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

927

49
14. januar 2021 @ 17:50
Veteran

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
14. januar 2021 @ 17:50
Veteran

Hovsa. Dobbelt post. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

740

38
14. januar 2021 @ 23:52

FIGHT THE POWER 👊🏻👊🏻 BE FREE TO 🎵🎧📈


740

38
14. januar 2021 @ 23:56

VI BESTEMMER SELV OVER VORES dB NIVEAU I 🎧


740

38
15. januar 2021 @ 00:07
Ufomekaniker skrev:

Men så kommer der til gengæld også drøn på fjappen, som man siger 😁

Jeg kan hive 110 dB ud af Beats Studio³ Wireless på iPhone 12 Pro Max. Men det er så voldsomt, at det føles som om, mine trommehinder bløder 🎧 🩸😳


927

49
15. januar 2021 @ 08:23
Veteran
  1. iPhoneX skrev:
Ufomekaniker skrev:

Men så kommer der til gengæld også drøn på fjappen, som man siger 😁

Jeg kan hive 110 dB ud af Beats Studio³ Wireless på iPhone 12 Pro Max. Men det er så voldsomt, at det føles som om, mine trommehinder bløder 🎧 🩸😳

Ja. Det er det samme jeg oplever med mine B&O H4. Jeg tror det billede jeg uploadede måske kan hjælpe.

Gad vide om trådstarter har afprøvet hans hørebøffer på en Mac for lige at udelukke at det ikke er hans bøffer der er ved at løbe tør for strøm. Spiller de som han vil have det det, så må det være en opsætningsproblem vil jeg gætte på. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
15. januar 2021 @ 08:55
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Tror ikke den hjælper. Apple skriver at det er til normalisering af lyden

https://support.apple.com/da-dk/guide/iphone/iph5643d2c85/ios


927

49
15. januar 2021 @ 12:02
Veteran
PallMei skrev:
Ufomekaniker skrev:

Tror ikke den hjælper. Apple skriver at det er til normalisering af lyden

https://support.apple.com/da-dk/guide/iphone/iph5643d2c85/ios

Jeg ved det godt, men den kan også dæmpe lyden ned til et niveau som passer til hele samlingen.

Dert kunne være rart hvis trådstarter kunne lave en skærmkopi i stil med den iPhoneX har lavet. Det ville hjælpe en hel del.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
15. januar 2021 @ 20:18
Veteran
iPhoneX skrev:
Ufomekaniker skrev:

Men så kommer der til gengæld også drøn på fjappen, som man siger 😁

Jeg kan hive 110 dB ud af Beats Studio³ Wireless på iPhone 12 Pro Max. Men det er så voldsomt, at det føles som om, mine trommehinder bløder 🎧 🩸😳

Ja, det kan jeg godt forestille mig, og de ser også fede ud. Det er også hvad jeg oplever med mine B&O Beoplay H4. Jeg er, udover ham, også forvirret over hvorfor hans Senns ikke kan spilles op. Det er helt sikkert en opsætningsfejl, fordi de skulle vist generere den vildeste dybe techno-bass, hvis EQ er sat rigtig, og hvis jeg husker rigtig fra den YouTube-review jeg har set. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)