xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
iTunes vælger random billeder fra mit musik-bibliotek
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)



0
05. januar 2021 @ 21:33

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg indstiller min iTunes sådan, så der ikke (automatisk) bliver valgt random billeder fra mit iTunes-musikbibliotek?

Det sker, når det jeg har musik-numre, som ikke er købt via iTunes - eller som ikke har billeder i forvejen. At det så sker automatisk og random, betyder, at jeg derved får en masse forkerte billeder hæftet på mine sange.

Hvordan undgår/ændrer jeg dette? Alle konstruktive svar vil modtage generøse mængder god karma i gengæld.

  5
0
  597

927

49
05. januar 2021 @ 21:41
Veteran

Inde i indstillinger finder du muligvis noget du kan deaktivere

The farm saw the farm (Går'n så går'n)


0
05. januar 2021 @ 21:54

Hej Ufomekaniker,

Det vindue, du viser dér, er ikke umiddelbart dét, jeg får frem via iTunes på min Mac. Hvor finder du det? For det ser bestemt ud til, at det er i den boks, at jeg skal fjerne 'vinge af'-symbolet.


2709

339
PallMei (Skribent)
06. januar 2021 @ 10:04
Bit kongen
MicPia69 skrev:

Hej Ufomekaniker,

Det vindue, du viser dér, er ikke umiddelbart dét, jeg får frem via iTunes på min Mac. Hvor finder du det? For det ser bestemt ud til, at det er i den boks, at jeg skal fjerne 'vinge af'-symbolet.

Han viser det fra Musik.app, fordi iTunes er udfaset i nyere macOS versioner. Hvis din maskine understøtter nyere macOS vil jeg anbefale at opgradere.

Har ikke en maskine med itunes og Jeg kan ikke finde den tilsvarende flueben i itunes manualen.  Kun hvordan du henter billeder, men måske det kan hjælpe dig den rigtige retning:

https://help.apple.com/itunes/mac/12.7/?lang=da-dk#/itns3027

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

291

45
06. januar 2021 @ 10:31
Juniormedlem

Kig under “Butik” i iTunes-indstillingerne. Følgende billede er fra nettet, og viser noget andet, men læg mærke til næstsidste valgmulighed:



0
06. januar 2021 @ 13:48

Tak, Michael. Det var vist lige spot-on, hvad jeg skulle bruge! God karma coming your way! ;-)