xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Mac Mini M1 med Bluetooth problemer
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


21

2
03. januar 2021 @ 20:21
Let øvet

Kære alle

Er der mon andre end mig, der har Bluetooths problemer med den nye mac mini M1. Der rapporteres flere steder på nettet om problemer, men kunne være fedt at høre om nogen her i landet har problemer?


Jeg har - musen stopper med at virke 2-3 gange om dagen...

  9
0
  616

160

1
03. januar 2021 @ 21:14
Novice

Samme her, men solgte mit Mac keyboard og mus og er skiftet til Logitech MX serie, da det spiller bedre sammen med min Windows pc jeg bruger på mit arbejde - der bruger jeg den dongle Logitech har udviklet. Men havde samme problem  forinden og kan læse at Apple arbejder på et fix. 

Grafisk designer og freelancer - iMac

2

0
03. januar 2021 @ 21:32
Nyt medlem

Jeg har ind imellem korte lydudfald på mine AirPod Pro. 

Big Sur 11.2 der er i beta skulle angiveligt have løst Bluetooth problemer.


221

5
03. januar 2021 @ 21:42
Juniormedlem

Hej M Jesper

Jeg havde tilsvarende problemer, da jeg lukkede M1'eren ned. Først problem med at både mus og tastatur måtte parres igen med M1'eren flere gange. Tastaturet måtte jeg udskifte med et andet trådløst tastatur. Nu virker både mus og tastatur, selvom jeg lukker helt ned og starter op igen. 

Var ved at blive godt gal i skralden. Prøv - hvis muligt - at koble en helt anden mus og andet tastatur op på M1'eren.

Det virkede for mig.



21

2
07. januar 2021 @ 08:50
Let øvet

Jeg håber Apple får det fikset, men det er da altid noget at jeg ikke er den eneste.. jeg vil helst ikke ud i third party tastaturer..


137

0
07. januar 2021 @ 10:32
Novice

Jeg har også oplevet en lille smule ustabilitet i en Mac Mini. Den har netværkskabel i, så jeg har slukket for Wifi som et midlertidigt fiks. Siden har trackpad'en ikke haft bøvl.

Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook

2709

339
PallMei (Skribent)
07. januar 2021 @ 14:11
Bit kongen
Peter Boye Larsen skrev:

Jeg har også oplevet en lille smule ustabilitet i en Mac Mini. Den har netværkskabel i, så jeg har slukket for Wifi som et midlertidigt fiks. Siden har trackpad'en ikke haft bøvl.

At skifte til 5GHz Wifi ville muligvis også have hjulpet. Har ikke en m1 mac mini, men tidligere haft et set med min macbook air, hvor ekstern tastatur og mus var næsten ubrugeligt, hvis den var koblet på 2,4GHz WiFi.


21

2
07. januar 2021 @ 17:48
Let øvet

Jeg kører på 5ghz og har problemer...


221

5
07. januar 2021 @ 18:41
Juniormedlem

Se mit andet indlæg. Jeg bruger også kun Apples produkter og har ikke længere problemer, efter at jeg parrede et andet tastatur og musen igen.


137

0
08. januar 2021 @ 10:38
Novice
PallMei skrev:

At skifte til 5GHz Wifi ville muligvis også have hjulpet. Har ikke en m1 mac mini, men tidligere haft et set med min macbook air, hvor ekstern tastatur og mus var næsten ubrugeligt, hvis den var koblet på 2,4GHz WiFi.

Det havde jeg ikke tænkt på, det må prøves hvis jeg får behov for Wifi.

Peter Boye Larsen, iBook 12, MacBook