xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
eSim fra Tyskland og simkort fra DK?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


350

4
21. december 2020 @ 21:13
Lærling

Hej,

Jeg er grænsependler og har tænkt på, om det er muligt at have et esim fra eks. min tyske operatør samt et normalt fysisk simkort fra min danske operatør på samme telefon? Har en iPhone 11 Pro. jeg ved godt telefonen understøtter to sim, men er det også muligt når det handler om to forskellige lande på en gang?

Det sker af og til jeg slår en hjerneprut:-)
  6
4
  565

2581

84
21. december 2020 @ 21:54
Bit kongen

Det kan du sagtens. Apple selv bruger et lignende eksemple i deres beskrivelse af esim. 


1139

12
22. december 2020 @ 09:54
Stormogul
Hans J skrev:

Hej,

Jeg er grænsependler og har tænkt på, om det er muligt at have et esim fra eks. min tyske operatør samt et normalt fysisk simkort fra min danske operatør på samme telefon? Har en iPhone 11 Pro. jeg ved godt telefonen understøtter to sim, men er det også muligt når det handler om to forskellige lande på en gang?

Det kan du uden problemer. Jeg gør det selv. dansk esim og udenlansk simkort. 


50

1
23. december 2020 @ 12:13
Novice

Hvad gør I med Apple ID, iMessages mm, når der er to konti. Tænker at I gerne vil holde de to numre adskildt.


2581

84
23. december 2020 @ 13:32
Bit kongen

Det har Apple tænkt på. Opkald og beskeder kan knyttes til et nummer sådan at de bliver sendt eller foretaget via det nummer du vælger men de vil blive vist sammen alle sammen i beskeder og opkaldslister. 


350

4
25. december 2020 @ 23:52
Lærling



Tusind tak for svarene:-)

Må man forvente større batteriforbrug? Ja jeg ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men tilgiv mig min uvidenhed:-)

Jeg må have set nogle YouTube video. Det virker næsten for let til at være godt😱🧐

Det sker af og til jeg slår en hjerneprut:-)

1139

12
26. december 2020 @ 06:19
Stormogul
Hans J skrev:



Tusind tak for svarene:-)

Må man forvente større batteriforbrug? Ja jeg ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men tilgiv mig min uvidenhed:-)

Jeg må have set nogle YouTube video. Det virker næsten for let til at være godt😱🧐

Synes ikke jeg kan mærke forskels.