xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
AirPods Max er lanceret
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


535

26
08. december 2020 @ 14:46
Kaptajn

Langt om længe så kom AirPods Max: https://www.apple.com/newsroom/2020/12/apple-introduces-airpods-max-the-magic-of-airpods-in-a-stunning-over-ear-design/ 

Gad vide om vi er ét af de 25 lande, der kan forudbestille fra i dag. 

  11
2
  684

535

26
08. december 2020 @ 14:51
Kaptajn

De er tilgængelige i DK, til levering d. 15-17/12.
Læs mere her:https://www.apple.com/dk/airpods-max/


28

0
08. december 2020 @ 14:57
Let øvet

De ser lækre ud, meeeeeen kr. 4799 er det ikke lige at presse den??

iMac 24", iMac 27" 5K, MacBook Pro 15" 2016, Mac mini

927

49
08. december 2020 @ 15:02
Veteran

AirPods Max feature incredible high-fidelity audio, Adaptive EQ, Active Noise Cancellation, and spatial audio.

Som mini-audiofil er der bare nogle af de ting er ikke passer sammen, når der også står high-fidelity audio i den sætning. Men ok, når de skriver incredible high-fidelity audio, så mærker man allerede der, at der foregår noget der ikke har så meget med HiFi at gøre. Der mangler bare Automatisk Lydstyrkejustering, så alle numre spilles med samme lydstyrke, så er den hjemme :D

Man kan dog håbe, at alle de forbedringer kan deaktiveres, så man kan høre den rene lyd - og så lade brugeren selv forbedre eller smadre lyden efter behag :o)

Jeg håber det bedste, mem forventer en konkurrent til Bose QC serien. De er også enormt gode, men det er jo sminket lyd til den helt store guldmedalje. Og det skal man så være indstillet på, når man køber dem. 

Det er mit gæt herfra :o)

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
08. december 2020 @ 15:04
Veteran
Thomas Detlefsen skrev:

De ser lækre ud, meeeeeen kr. 4799 er det ikke lige at presse den??

Det er i hvertfald prisen for nogle meget gode HiFi hovedtelefoner af andet mærke til den pris. Så må vi se om de kan følge med.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

253

35
08. december 2020 @ 15:32
Juniormedlem

Til den pris er de for grimme til at jeg vil købe dem.


535

26
08. december 2020 @ 15:32
Kaptajn

Jeg tror vi vil se gode anmeldelser af hovedtelefonerne, ligesom da AirPods Pro kom ud blev de dømt som dårlige men fik uendeligt mange gode anmeldelser. 

Jeg foretryder dog at jeg har købt B&O's H95, 2 premium over-ears er 1 for mange   


927

49
08. december 2020 @ 17:24
Veteran
Andreas Lang skrev:

Jeg tror vi vil se gode anmeldelser af hovedtelefonerne, ligesom da AirPods Pro kom ud blev de dømt som dårlige men fik uendeligt mange gode anmeldelser. 

Jeg foretryder dog at jeg har købt B&O's H95, 2 premium over-ears er 1 for mange   

Hvilke 2 premium høretelefoner har du da? 


The farm saw the farm (Går'n så går'n)

535

26
08. december 2020 @ 18:59
Kaptajn

B&O H95, så det bliver for meget med Max-modellen. 


8581

198
08. december 2020 @ 21:09
Poseidon

Når de fåes til 399,- på Black Friday, så køber jeg et par.


927

49
08. december 2020 @ 23:01
Veteran
Andreas Lang skrev:

B&O H95, så det bliver for meget med Max-modellen. 

De er godt nok også flotte. Jeg har ikke prøvet dem selv, men har selv nogel B&O H4 og dem er jeg fint tilfreds med. Og dine H95'er må være direkte syge i forhold til mine. Og de er ganske fine til brug på cykelturen frem og tilbage på arbejdet.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

535

26
15. december 2020 @ 15:32
Kaptajn

Jeg kunne ikke dy mig...
Efter et par timer med Max' er mine indledende bedømmelse, at de spiller fremragende og at støjreduktionen er mile foran B&O H95 og alle andre hovedtelefoner jeg har prøvet.
Max' er tunge, men er behaglige og modsat H95 glider de ikke så nemt ned når jeg bevæger mig.
Lydkvaliteten er subjektiv, jeg synes de begge spiller fremragende, dog virker Max' mere lukkede og bastunge ud af boksen (H95 sat til neutral i App'en). Mesh'et på kopperne af Max er enormt behaglige (lav sådan noget B&O).
Mikrofonen til tale (telefonsamtaler) er dog bedre på Max og Hey Siri er fantastisk. 

H95 er dog stadig mine favoritter, i helhed er de en mere komplet hovedtelefon – specielt betjeningen som er dels touch, dels hjul på kopperne af H95 er en lysår bedre løsning end et lille hjul og knap til støjfunktionen på Max.
Der er heller ikke en app' eller funktion til justering af lydbilledet på AirPods, det er en skam.

AirPods Max er usandsynligt lækre, men samlet er H95 et bedre match for mig.
Designet må være op til hver enkelt