xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Fejlkode 1070133 ???
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


39

1
09. november 2020 @ 14:00
Let øvet

Jeg er abonnent på Boxer TV og bruger indimellem BoxerPlay for at se TV på min iMac (High Sierra 10.13.6 - Safari version 13.1.2). I weekenden skete følgende: Boxer Plays hjemmeside kom fint frem, men når jeg klikkede på en af de kanaler, jeg ville se (flere blev forsøgt), kom følgende meddelse op: "ADVARSEL. Der opstod en fejl (1070133)".

Boxer Support oplyser, at det ikke er deres fejlkode, men en Appel-fejlkode.

Hvad betyder den, og hvordan retter jeg fejlen ?? 

Alt andet på min iMac fungerer fint.

Bedste hilsner til alle  - bagger




  5
1
  676
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

8586

198
09. november 2020 @ 15:30
Poseidon

Det er ikke en Apple-fejlkode. De starter med minus (-), og Apple ville aldrig skrive "ADVARSEL." med store bogstaver, eller en punktum, i en fejldialog.

Så du må enten have fat i Boxer igen. Mit gæt er på at det er en fejlmeddelsen fra et bibliotek de bruger i appen og derfor ikke kender indgående, eller også at deres support reelt ikke ved hvad de snakker om. Alternativt er det en teknologi de bruger til hjemmesideafspilning. 

Bruger du dog hjemmesiden, så ville jeg prøve en anden browser, eller tjekke om du er opdateret med hvad end det er for en udvidelse de bruger til streaming, såfremt de bruger sådan en (Tror jeg ikke, da de intet skriver hos deres support).


2709

341
PallMei (Skribent)
09. november 2020 @ 16:59
Bit kongen

Ud over en anden browser (Yousee kræver også firefox eller chrome, med mindre noget er ændret for nyligt), vil jeg også forsøge med en genstart først. Nogle gange er der subsystem der er gået i baglås.


39

1
09. november 2020 @ 17:47
Let øvet

Tusind tak til David Munch for svar. Jeg vil straks tage kontakt til Boxer Support  i morgen formiddag.

Stor hilsen

bagger


39

1
09. november 2020 @ 17:49
Let øvet

TaK til PallMel. Desværre har genstart været forsøgt flere gange, og Google Chrome er også forsøgt med samme resultat.


Men stor hilsen alligevel

 

Ba<ggeer


39

1
10. november 2020 @ 14:37
Let øvet

Tak igen til David Munch for det gode svar, som jeg ville have brugt ved min henvendelse til Boxer Support, men nu til morgen, dagen derpå, virker Boxer Play igen !!! Hvilket bestyrker mistanken om, at fejlen ligger (lå) hos Boxer Play.

Men altså: skidtet virker igen - så længe det varer, og ellers går jeg på dem.

De allerbedste hilsner

bagger