xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Event
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


927

49
07. oktober 2020 @ 04:51
Veteran

Gad vide hvad Apple mener med teksten på deres hjemmeside?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  10
1
  641

71

1
07. oktober 2020 @ 06:31
Novice

5G.....


8586

198
07. oktober 2020 @ 09:42
Poseidon

Mac ARM SOCs, 5G, A14.

Og så Airtags, høretelefoner og Homepods med illustrationerne.


Og så er iPhones jo klart forventet, men de går jo ind under A14.


2270

157
07. oktober 2020 @ 09:49
ASCII jonglør

...eller en aldeles overraskende elektrisk iCar?   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

217

11
07. oktober 2020 @ 17:17
Juniormedlem

Jeg håber lidt i mit stille sind, at de endelig annoncerer HomePod i Danmark samt at Siri endelig kan bruges på dansk på AppleTV. Jeg mener - come on - det kan bruges på både svensk og på norsk bokmål, så kan det vel for fa'en da ikke være så svært, at få det på dansk også.

Det ville samtidig gøre HomePod mere brugbar i Danmark hvis Siri kunne bruges på dansk både på telefon og på HP 🤔

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

4593

394
07. oktober 2020 @ 17:23
FPU
Søren F. Sørensen skrev:

Jeg håber lidt i mit stille sind, at de endelig annoncerer HomePod i Danmark samt at Siri endelig kan bruges på dansk på AppleTV. Jeg mener - come on - det kan bruges på både svensk og på norsk bokmål, så kan det vel for fa'en da ikke være så svært, at få det på dansk også.

Det ville samtidig gøre HomePod mere brugbar i Danmark hvis Siri kunne bruges på dansk både på telefon og på HP 🤔

Mig: Siri, find en opskrift på rødgrød, med fløde.

Siri: Say, whaaat?


2270

157
07. oktober 2020 @ 18:39
ASCII jonglør

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
07. oktober 2020 @ 18:43
FPU
Factory skrev:

Touché


8586

198
07. oktober 2020 @ 21:31
Poseidon
Søren F. Sørensen skrev:

Jeg håber lidt i mit stille sind, at de endelig annoncerer HomePod i Danmark samt at Siri endelig kan bruges på dansk på AppleTV. Jeg mener - come on - det kan bruges på både svensk og på norsk bokmål, så kan det vel for fa'en da ikke være så svært, at få det på dansk også.

Jeg er i samme båd med Homepod'en... Vil smaddergerne have en herhjemme, men der er gået så mange år nu, at jeg ikke vil købe en før den er officiel herhjemme, samt er opdateret.


927

49
09. oktober 2020 @ 21:32
Veteran
David Munch skrev:
Søren F. Sørensen skrev:

Jeg håber lidt i mit stille sind, at de endelig annoncerer HomePod i Danmark samt at Siri endelig kan bruges på dansk på AppleTV. Jeg mener - come on - det kan bruges på både svensk og på norsk bokmål, så kan det vel for fa'en da ikke være så svært, at få det på dansk også.

Jeg er i samme båd med Homepod'en... Vil smaddergerne have en herhjemme, men der er gået så mange år nu, at jeg ikke vil købe en før den er officiel herhjemme, samt er opdateret.

Det er det samme jeg tænker. Dog må de gerne kommet med HomePod i et nyt design der passer sammen med alt deres andet hejs. Lige nu passer dens stil vel mest sammen med en Mac Pro 2013, hvilket er en flot maskine i øvrigt.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8586

198
09. oktober 2020 @ 21:35
Poseidon

Personligt synes jeg den er super flot. Men det ser ud til vi ikke får en ny Homepod, kun en 9cm høj Homepod mini.