xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Facebook udfordringer
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


1493

39
04. juli 2020 @ 08:31
Stormogul

Svigermakinikken var forbi igår, og de har udfordringer med deres facebook. følgende oplever de:

i app'en facebook er notifikationer tomme, det virkede umiddelbart i et kort øjeblik efter geninstallation af app'en men er nu tom igen.

Facebook viser desuden ikke mere end 1 billede i indlæg fra folk, så hvis en person feks har postet mere end 2 billeder i en post, så vises ingen af dem.

Det er både på en iphone 5c, og en ældre ipad, kan de have slået noget fra da det jo er en fællesnævner på begge devices, eller er de enheder bare så gamle de ikke kan trække mere? ipad var med 300-400 MB fri, og iphone med 1.3GB. 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
  1
0
  401

927

49
04. juli 2020 @ 12:31
Veteran

Jeg har for nyligt haft lignende fejl med Facebook på min iPhone 11. Så måske er det ‘bare’ en softwarefejl og vil blive rettet ved næste opdatering.

Nogle gange frøs Facebook også når jeg starter app’en - også hvis jeg geninstallerede det. Den kunne også finde på at overophede min telefon. Men ny gør den det ikke længere. Så de de må have rettet fejlen (fejlene)..

The farm saw the farm (Går'n så går'n)