xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
iOS 13.5: Apps kan ikke opdateres
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


227

5
27. maj 2020 @ 12:50
Juniormedlem

Hej

Jeg har et problem med min iPhone XS Max. Apps kan ikke opdatere. Når jeg går ind i App Store og trykker på mit "hoved", og derefter Opdater alle, står den bare og "snurrer". Jeg tror problemet opstod efter jeg opdaterede iOS til 13.5.

Jeg har prøvet at genstarte mange gange, lave hard reset, logge ud og ind på App Store, og intet har hjulpet.

Googlesøgninger giver heller ikke rigtigt noget resultat. Efter genstart kommer der en pop-up med "Kan ikke købe", som om der er et køb der hænger et sted, men det kan jeg heller ikke se hvad det skulle være.

Nogle forslag til hvad jeg kan prøve ud over at formattere skidtet, eller vente på en opdatering fra Apple (kan man evt. downgrade til 13.4.1?).


  7
0
  959

8581

198
27. maj 2020 @ 14:05
Poseidon

Ring til Apple. De vil nok gerne have du køber flere ting hos dem, og det kunne tyde på fejlen ligger i deres ende.


2581

84
27. maj 2020 @ 15:43
Bit kongen

Det er en kendt fejl, formentligt relateret til et certifikat på en eller flere Apple Servere knyttet til App Store, har jeg læst mig til. 

Det her skulle være en løsning her og nu imens Apple fikser problem:

The best workaround I've found is to go into System Settings > General > Storage and then offload the app(s) exhibiting the problem. Once the app is offloaded, just reinstall it. I like this method because it keeps your apps' settings and data. It isn't important for all apps, but for some like an email client, it could be a better option.



227

5
27. maj 2020 @ 15:56
Juniormedlem

Hej igen og tak for svar.

Problemet blev løst ved en downgrade. Jeg er nu på iOS 13.4.1 og der er ingen problemer. Mon ikke der snart kommer en iOS 13.5.1?


4593

394
27. maj 2020 @ 18:55
FPU

@zemo1:

Hvordan kunne du downgrade?

Jeg er helt med på, at Apple sørger for et overlap på serverne, så der er adgang til bege IOS-versioner i en periode, men som reglel er det kun superbrugerne, som sørger for at have taget en backup af telefonen først og hentet den korrekte ipsw-fil og i øvrigt kender proceduren, for eller er det jo stort set umuligt.

Eller har Apple gjort det lettere, siden jeg gjorde de indledende sikkerhedsforanstaltninger i sin tid, da jeg overvejede, om jeg skulle opgradere min 4S fra IOS 7 til IOS 8?


531

7
27. maj 2020 @ 19:23
Kaptajn


Prøv at slå automatiske opdateringer fra. 


227

5
28. maj 2020 @ 10:18
Juniormedlem

@Tonny: Jeg besøgte siden ipsw.me og downloadede filen til min Mac. Derefter "opdatere" iPhonen i Finder (Catalina, ældre OS; iTunes). iOS 13.4.1 er stadig signed af Apple, ellers kan det heller ikke lade sig gøre. Jeg kan se at iOS 13.4.1 netop er fjernet fra listen, så nu kan man altså ikke mere ...

@eriktorp: Jeg har prøvet begge dele. Kører normalt altid med manuelle opdateringer.


4593

394
28. maj 2020 @ 10:46
FPU
zemo1 skrev:

@Tonny: Jeg besøgte siden ipsw.me og downloadede filen til min Mac. Derefter "opdatere" iPhonen i Finder (Catalina, ældre OS; iTunes). iOS 13.4.1 er stadig signed af Apple, ellers kan det heller ikke lade sig gøre. Jeg kan se at iOS 13.4.1 netop er fjernet fra listen, så nu kan man altså ikke mere ...

@eriktorp: Jeg har prøvet begge dele. Kører normalt altid med manuelle opdateringer.

OK. Same procedure as every year, James. :o)