xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)
macnyt  /  forum  /  emne
Ubiquiti og POE Switche
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)


1904

184
PowerPalle (Administrator)
25. april 2020 @ 18:55
Stormogul

Hvad er fordelen ved, at bruge en Ubiquiti POE Switch frem for et andet POE Switch produkt i et Ubiquiti baseret netværk?

Anyone?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  7
0
  573

1493

39
25. april 2020 @ 22:15
Stormogul

som jeg ser det, så er fordelen du holder opsætningen inden for samme system unifi eller UNMS ved deres pro serie.

jeg har brug for at kunne cycle power på nogle PoE enheder ind i mellem, og det er ret nemt med unifi's cloud løsning. så for mig er jeg glad for jeg valgte en unifi switch til mit unifi netværk.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

356

12
puggaard (Skribent)
26. april 2020 @ 00:47
Lærling

Skulle  jeg købe i dag havde jeg valgt det.

Har selv en zyxel poe switch som virker fint. Men ville da være lækkert at det hele blev vist i samme interface.


1904

184
PowerPalle (Administrator)
26. april 2020 @ 09:03
Stormogul

Med andre ord så ser Ubiquiti-controller-softwaren ikke andre switche end deres egne i deres visuelle og funktionelle overblik. At de andres switche virker i netværket er en anden snak.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

362

18
26. april 2020 @ 09:27
Lærling
PowerPalle skrev:

Med andre ord så ser Ubiquiti-controller-softwaren ikke andre switche end deres egne i deres visuelle og funktionelle overblik. At de andres switche virker i netværket er en anden snak.

Ikke nok med det, så skal de være fra Unifi serien for at blive vist i softwaren som puggard linker til.
Jeg har 3 Unifi APs og en Ubiquiti Edge Switch, den bliver ikke vist icontrolleren.

Mit drømme setup er en Unifi Dreamachine med en 24 ports poe switch i samme serie. 

Samson


43

0
26. april 2020 @ 14:24
Let øvet

Jeg har et 3 setup, hvert med PoE switch, Gateway, Controller, APs inden og udendøre og deres kameaer. Et til professionelt og 2 til privat brug. Er meget glad for hele setuppet og dashboard/app. Man kan ikke se udstyr/switche fra andre producenter, ved faktisk ikke om de optræder som en klient. Især er jeg glad for en funktion med optimering af kanalvalget på mine APs, så disse optimeres efter hinanden, dækning, andre AP i nærheden etc..


1904

184
PowerPalle (Administrator)
27. april 2020 @ 14:19
Stormogul

Men ser Ubiquiti-controller-softwaren enheder bag andre 3-parts switch enheder?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1493

39
27. april 2020 @ 14:24
Stormogul

den vil se klienter og andre unifi enheder der sidder på 3. part switche ja. den vil også se en 3. part switch som en enhed hvis den har tildelt en ip adresse. 


Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.