xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Er jeg håbløst umoderne - skæm med indbygget kamera?
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


386

8
28. marts 2020 @ 15:37
Lærling

Jeg vil gerne finde en skærm til min mac mini MED kamera. Eller hvordan gør jeg smartest, hvis jeg gerne ville kune have en kameramulighed knyttet til imac'en - er et løst kamera bedre? Eller kan man på en eller anden måde få sat sin iPhone op, så den kan fungere som kamera? 

Var jeg rigere, ville jeg købe en ny macbook - men det er jeg desværre ikke :-/ Så jeg må finde på en løsning, der fungerer, mens jeg sparer op.

  5
2
  567

22

8
28. marts 2020 @ 16:27
Let øvet

Det ville give bedst mening at købe skærm og webcam seperat.

Mvh. Sebastian fra ThunderUSB.dk

386

8
28. marts 2020 @ 18:40
Lærling

Oki - webcam it is. Men hvilket? Jeg har søgt lidt rundt og kan se, at Razer Kiyo kunne være et bud. Men - der står i nogle af reviewene, at der er en firmware upgrade, som ikke kan laves på mac, kun på pc. Vil jeg kunne slutte dette webcam til en pc, upgrade, og så bruge det uproblematisk på en mac?

Vil Kiyo være et godt bud i prisklassen ca kr. 800 - eller er der bedre muligheder? Jeg bruger en dedikeret mikrofon, så den funktion behøver ikke være til stede.

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

22

8
28. marts 2020 @ 18:55
Let øvet

Jeg har altid gået til Logitech når det gælder webkameraer. Razer (som laver Kiyo) er ikke et specielt godt mærke når det kommer til stykket, hvorimod Logitech har et proffessionelt renomme. Deres C925e burde passe ind i dit budget. Vil du have det bedste webcam er Logitechs Brio nok det du skal kigge efter.

Mvh. Sebastian fra ThunderUSB.dk

927

49
28. marts 2020 @ 18:58
Veteran

Jeg ved ikke lige hvilken kvalitet og prisklasse du går efter. Men jeg ville som minimum vælge denne her inden jeg hopper over i et rigtigt streaming kamera (som jeg ikke har overvejet at kikke på overhovedet).

Logitech Broi 4K webcam skulle også være ret god, efter at man har efterjusteret den efter forholdene.

Logitech Brio 4K

Pricerunner

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

386

8
28. marts 2020 @ 20:36
Lærling

Tak - det bliver så en C925e. Brioen ser dejlig ud, men det er for mange kr. Jeg skal mest bruge det til møder og så'n. Vidner optager jeg med iphonen :-)