xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPad (iPadOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Ipaden er slået fra - opret forbindelse til Itunes - ???
Kategori: Apple's operativsystem til iPad (iPadOS)


10

0
30. januar 2020 @ 10:01
Nyt medlem

Hej. Jeg har en Ipad, som skriver: "Ipaden er slået fra - opret forbindelse til Itunes" fordi min datter har skrevet den forkerte kode nogle gange. Men når jeg opretter forbindelse til Itunese beder den om en bekræftelse fra Ipaden ... som jo er "død". Nogle forslag? 

  3
0
  6214

33

0
30. januar 2020 @ 12:24
Let øvet

Med mindre du har taget backup, så mister du al data på ipadén. Du skal sætte den i recovery-mode, og gendanne den via iTunes. Følgende to sider har udmærkede guides til dette:

https://onx.dk/tips-tricks/sadan-far-du-liv-i-en-ipad-der-er-slaet-fra-eller-hvor-du-har-glemt-koden/?cn-reloaded=1

https://support.apple.com/da-dk/HT204306

Håber det hjælper!


10

0
03. februar 2020 @ 11:55
Nyt medlem

Hej og tak for din hjælp:o) Jeg har prøvet at følge linket og når samme sted hver gang, hvor jeg skal svare via min Ipad for at give Itunes adgang ... men jeg kan ikke gøre noget som helst på Ipad'en - den skriver bare: Ipad er slået fra??? Ved du hvordan jeg kommer videre?


Mange tak og hilsner

Tonny


33

0
03. februar 2020 @ 20:00
Let øvet

Det skyldes du ikke har haft ipadén sat til computeren før den blev låst - så kan de ikke danne forbindelse til hinanden. Der er kun én ting at gøre - gendanne den på følgende måde (tak til onx.dk for "manualen") - OBS du mister ALLE data:

Sådan gendanner du en iPad/iPhone manuelt

Hvis din enhed ikke fremgår af listen på iCloud.com er det fordi du ikke har slået "Find min iPhone" til. I så fald er løsningen at sætte iOS-enheden i recovery-mode og gendanne firmwaren manuelt i iTunes via nedenstende metode.

Dette sletter alt indhold på telefonen - også koden. Har du en sikkerhedskopi kan du gendanne den, ellers vil al data på enheden være tabt.

SLUK ENHEDEN

Fjern alle kabler fra din enhed og sluk den: Hold Power-knappen nede og skub for at slukke. Vent til enheden er slukket helt.

FORBIND TIL ITUNES

Tryk og hold hjem-knappen nede. Mens du holder knappen nede skal du forbinde den med kabel til din computer. Bliv ved med at holde hjem-knappen nede indtil du ser "Forbind med iTunes"-skærmbilledet. Nu kan du slippe knappen.

ÅBN ITUNES

Åbn iTunes på computeren. Du vil se en besked om at det et problem med din iPhone. Tryk på "Annuller".

GENDAN ENHEDEN

Nu skal du gendanne enheden. Tryk på "Gendan iPhone" eller "Gendan iPad" i den grå boks. I det vindue, der kommer frem, skal du bekræfte, at du vil slettet alt indhold og alle indstilinger på enheden.

SÆT ENHEDEN OP IGEN

Når din iPad eller iPhone er blevet gendannet, skal den sættes op på ny. Du kan enten vælge at benytte den seneste sikkerhedskopi, eller at sætte den op som ny. Herefter kan du bruge den igen. Har du haft "Find min iPhone" slået til, kan enheden ikke bruges før du har indtastet dit Apple ID.