xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Log ind problem?
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


136

2
29. januar 2020 @ 16:29
Novice

Da jeg i dag ville oprette min kone som bruger, skete der intet efter tryk på afsendelse af anmodning. Vi prøvede et par gange, uden resultat. Mystik!

Hans

  8
0
  1011

4593

394
29. januar 2020 @ 17:42
FPU

Herinde på Macnyt?

Hvis ja, så hvilken browser?

Hvis Safari, så hvilken version (og hvilken version af MacOS)?

Hvis der ikke er knækket kode (der har f.eks. lige været noget bøvl med profil-billeder), så er det nok browserspecifikt.

Nu bruger jeg en gammel Safari, så jeg skal bruge Firefox, hvis jeg vil uploade et billede herinde.

Derfor vil jeg anbefake jer at prøve at oprette og/eller logge din kone ind med f.eks. Firefox.

Hvis der stadig er problemer, er det så nok en sag for PowerPalle.


136

2
29. januar 2020 @ 18:31
Novice

Nyeste Safari, nyeste MacOS. Min egen adgang til MacNyt klares fint af Safari. Men hun har også Firefox liggende, så hvis ikke andre har andre løsninger (undskyld Tonny) prøver vi den vej.


4593

394
30. januar 2020 @ 10:31
FPU
Hans Sode-Madsen skrev:

Nyeste Safari, nyeste MacOS. Min egen adgang til MacNyt klares fint af Safari. Men hun har også Firefox liggende, så hvis ikke andre har andre løsninger (undskyld Tonny) prøver vi den vej.

Det BURDE altså virke med nyeste Safari, men prøv da alligevel lige med Firefox.

Jeg regner med at PP læser med og kigger på koderne, hvis I stadigvæk har problemer.

Og jeg ser også gerne andres forslag til løsning, for jeg er ikke fejlfri, og jeg kan godt ldie at lære noget nyt, så der er ingen grunde til at undskylde; jo flere, jo bedre.


1900

183
PowerPalle (Administrator)
02. februar 2020 @ 11:56
Stormogul

Det gav mig lige anledning til at lave et nyt system til nye brugere. Prøv at se om det fungerer bedre? Det virker både på desktop og mobil.

www.macnyt.dk/nytmedlem

Bemærk, at denne funktion er i en tidlig betaudgave, hvilket betyder, at der kan være fejl...

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

927

49
02. februar 2020 @ 13:43
Veteran

Jeg ved ikke lige om det har noget med sagen at gøre. Så jeg undskylder, hvis mit indspark er malplaceret. 

Men man kan ikke logge ind på sin profil hvis man befinder sig i forummet, selvom der er en login mulighed. Det kan man kun hvis man er på forsiden. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1900

183
PowerPalle (Administrator)
02. februar 2020 @ 18:05
Stormogul
Ufomekaniker skrev:

Jeg ved ikke lige om det har noget med sagen at gøre. Så jeg undskylder, hvis mit indspark er malplaceret. 

Men man kan ikke logge ind på sin profil hvis man befinder sig i forummet, selvom der er en login mulighed. Det kan man kun hvis man er på forsiden. 

Nej, det har ikke noget med den originale sag at gøre, altså det som denne tråd handler om. Til gengæld har du fundet en fejl, der er noget svær at rette. Jeg har kigget på koden og kan ikke se, hvad der er galt - men tro mig - der er noget galt, men kun på en forum side hvor du ser tråden og ikke forum oversigt eller andet. Jeg holder øje og en dag fanger jeg vel nok den laban.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

186

13
04. februar 2020 @ 12:24
Novice

Det kan da ikke passe det login system ikke virker :) hahaha. Det kan også andre sjove ting - så nu vil jeg forsætte med at læse privat beskeder fra div user på macnyt.... 

Du fanger nok den laban en dag :) 

Gøglerforum/Kaffeklub


1900

183
PowerPalle (Administrator)
04. februar 2020 @ 16:35
Stormogul

Der er et beskedsystem, der ikke er lanceret, hvorfor du kun kan se test-beskeder så det er ingen risiko.

Hvorfor ikke tage en dialog med mig 1:1 for at lukke eventuelle huller du måtte se med den kompetence og indsigt du har? Jeg tager gerne imod i øjenhøjde og er ikke modarbejdende. Der er en del indforståede ting i det du skriver som jeg ikke kan gennemskue og ej heller tyde dine intentioner omkring, så lad os tage tyren ved hornene og indlede en dialog, der kan bringe macnyt i retning og, hvor vi stadig kan have det hyggeligt i 'kaffeklubben'.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger