xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Forbindelsen til ATV3 er dårlig?
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


881

6
02. januar 2020 @ 23:29
Veteran

Hejsa. 

Håber nogen har et par tip, for jeg fatter bare ikke hvad der foregår. 

Ingen forbindelse
Jeg har et ATV3 som egentlig har fungeret okay mht. streaming, nu kan der periodisk ikke oprettes forbindelse mellem iPhone XR. Det ender som regel med den sorte skærm og fejlmeddelelsen om at der ikke kunne oprettes forbindelse og man skal prøve igen.

Sløret billede på TV
Nogle gange kan jeg genstarte ATV3 og får forbindelse, men ofte er billedet sløret, som om det ikke er uploaded, men det forbliver uskarpt og undertekster står pixelleret.

Pludselig er alt ok
Uden at jeg ved hvorfor, så er alt pludselig ok, efter jeg har prøvet nogle gange for at "komme på" med XR. To dage senere kan der være problemer igen.

ATV3 og Chromecast
Ovennævnte er ligegyldigt om jeg helt gendanner ATV3 eller ej som jeg har gjort et par gange efterhånden. Jeg genstarter ofte ATV3 og XR for at få forbindelse. Det har pisset mig så meget af, at jeg har hevet min Chromecast hjem fra sommerhuset som altid virker. Og den virker også herhjemme - hver eneste gang.

Ingen undertekster på DR på ATV3
Når jeg streamer en tekstet udsendelse fra DR arkiv på DR-appen, kommer der ikke undertekster på via ATV3, men via Chromecast gør der.

Hvad mener I? Jeg er efterhånden SÅ træt af det her ... 

  3
0
  583

137

0
05. januar 2020 @ 13:59
Novice

Jeg oplever faktisk det samme som dig. Stabiliteten er blevet ringe til trods for netværket kører optimalt.

Nogle dage kører det uden problemer og andre dage ikke. 


362

18
05. januar 2020 @ 21:46
Lærling
Ikke relevant alligevel



Samson

881

6
09. januar 2020 @ 07:33
Veteran
hellum skrev:

Jeg oplever faktisk det samme som dig. Stabiliteten er blevet ringe til trods for netværket kører optimalt.

Nogle dage kører det uden problemer og andre dage ikke. 

Har du dit ATV3 stående tændt hele tiden? Jeg har mit på aut. sleep/dvale og det tænder først når jeg vil streame til det. Tænker om det kan være det der skyldes ustabiliteten? Mit Chromecast tænder jo sammen med TV'et og ikke først når jeg vil streame.

Det er helt tydeligt, at Chromecast er meget mere stabilt. Nu har jeg bevidst brugt det i 14 dage.

I øvrigt har vi to ATV3 i huset, og begge kommer ofte med den sorte skærm og skal gendannes via computeren.