xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Test af ny funktion - ignorer venligst (if you can)
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1900

183
PowerPalle (Administrator)
29. december 2019 @ 13:03
Stormogul

Test af ny funktion - ignorer venligst (if you can)

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  20
4
  1022

393

13
29. december 2019 @ 14:16
Lærling

Jeg kunne ikke :0)

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

2268

156
29. december 2019 @ 14:23
ASCII jonglør

VERDAMMT! Nu blev If-You-Can/Oh-Yes-We-Can-Obama-paradokset aktiveret! Det betyder at samtlige cyberchondriacale gigaflops i den digitale doppeltgængers fortune cookies bliver polkaprikkede på et ohnosecond! Where is the seagull manager when you need him?!?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
29. december 2019 @ 17:40
FPU
PowerPalle skrev:

Test af ny funktion - ignorer venligst (if you can)

/PP

Umuligt!

Please. please, please, nak den funktion før 2020..


1900

183
PowerPalle (Administrator)
29. december 2019 @ 17:55
Stormogul

Hvorfor skal den nakkes? Har du indsigt i, hvad det er for en funktion?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
29. december 2019 @ 21:06
FPU
PowerPalle skrev:

Hvorfor skal den nakkes? Har du indsigt i, hvad det er for en funktion?

Ja, det regner jeg da med, for nu ser Forum-forsiden sådan her ud i min go'e gamle Safari:

Og det er altså ikke særligt kønt at se på, derfor min kraftige reaktion.

Forum-forsiden ser i øvrigt helt normal ud i Firefox, som jeg bruger, når jeg skal poste billeder som det her.

Det her vil jeg kalde en bug, ikke ny funktionalitet.


1900

183
PowerPalle (Administrator)
29. december 2019 @ 21:28
Stormogul

Jeg ville begrave den gamle (og afslørende) browser som du benytter. Det er den der er en BUG     

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

455

18
29. december 2019 @ 21:31
Seniormedlem

Min Safari ser helt normal ud med macnyt (og alle andre sider).


1900

183
PowerPalle (Administrator)
29. december 2019 @ 21:35
Stormogul

Tonny Freimanis bruger en old-gammel version af Safari, der ikke understøtter nutidens funktioner, herunder Javascript. Det giver til tider nogle underlige oplevelser.

Jeg kan kun anbefale, at man opgraderer sin browser til nyeste version til, hver en tid.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8581

198
29. december 2019 @ 22:28
Poseidon

Så så Palle, det er jo ikke alle der har mulighed for at opgradere fra deres TI-83 lommeregner...   


1900

183
PowerPalle (Administrator)
29. december 2019 @ 22:49
Stormogul

Den gode herre Tonny Freimanis ved godt, at han har en udfordring med sin Safari... (err, TI-83)

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
29. december 2019 @ 23:57
FPU
David Munch skrev:

Så så Palle, det er jo ikke alle der har mulighed for at opgradere fra deres TI-83 lommeregner...   

Jeg har ikke brugt Texas siden folkeskolen (TI-25). Jeg har den faktisk stadigvæk.

I gymnasiet brugte jeg en Sharp EL-512, som kunne programmeres en lille-bitte smule.

På universitetet skiftede jeg til en HP 32, som bruger RPN (Reverse Polish Notation), og efter at jeg fik det lært, kan jeg ikke rigtig bruge en lommeregner med lighedstegn og paranteser (som jo er overflødige på i RPN). Til gengæld bliver folk godt nok lange i ansigterne, når jeg hævder, at de ikke engang kan finde ud af at lægge to tal sammen på en lommeregner og så stikker dem HP'en i hånden. Deres ansigter er ubeskrivelige, når de ikke kan finde lighedstegnet.. LOL!

PP, skiv du bare koden, som du vil have den til at være. Hvis jeg stadig kan gå på Macnyt med Safari, er det fint altsammen, selvom det måske er butt-ugly (for mig), og ellers må jeg jo så skifte til Firefox. Det er i øvrigt kun Forum-forsiden, som er blevet til en weirdo i Safari; lige så snart jeg har klikket på linket til en tråd, loader tråden helt normalt og ligner sig selv.


4593

394
29. december 2019 @ 23:58
FPU
PowerPalle skrev:

Den gode herre Tonny Freimanis ved godt, at han har en udfordring med sin Safari... (err, TI-83)

Den Gamle afslørede jo noget skjult kode. Hackfari? :0)


186

13
30. december 2019 @ 02:16
Novice
Tonny Freimanis skrev:
PowerPalle skrev:

Den gode herre Tonny Freimanis ved godt, at han har en udfordring med sin Safari... (err, TI-83)

Den Gamle afslørede jo noget skjult kode. Hackfari? :0)

hackfari :) hahaha den var faktisk meget sjov.

Sig mig, er du forfatter eller noget i den stil... For satan i helvede hvor skriver du godt nok meget tekst, gerne om hvad du selv har oplevet/prøvet... Har du overvejet at folk til tider bare gerne vil have et kort svar, og ikke en del af en livshistorie ?

PP, Hvornår fixer du din login funktion så den ikke er så buggy ? (prøv at skriv din rigtige kode og så tilføj tal, så kommer man til funny page :????????)

Og kan man forvente man i 202* kan benytte sig af HTTPS ? Eller er det virkelig så svært. :P


1900

183
PowerPalle (Administrator)
30. december 2019 @ 10:06
Stormogul
RPI skrev:
PP, Hvornår fixer du din login funktion så den ikke er så buggy ? (prøv at skriv din rigtige kode og så tilføj tal, så kommer man til funny page :????????)Og kan man forvente man i 202* kan benytte sig af HTTPS ? Eller er det virkelig så svært. :P
  1. Hvad mener du med buggy login funktion?
  2. Jeg ved ikke om det er svært, at tilføje HTTPS da jeg ikke har prøvet det endnu. <syntes du det er svært at leve uden?
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

186

13
30. december 2019 @ 10:29
Novice
PowerPalle skrev: RPI skrev:
PP, Hvornår fixer du din login funktion så den ikke er så buggy ? (prøv at skriv din rigtige kode og så tilføj tal, så kommer man til funny page :????????)Og kan man forvente man i 202* kan benytte sig af HTTPS ? Eller er det virkelig så svært. :P
  1. Hvad mener du med buggy login funktion?
  2. Jeg ved ikke om det er svært, at tilføje HTTPS da jeg ikke har prøvet det endnu.

1. Det har jeg jo skrevet :)

2. Naaah, men 2020 du ved, but okay :) HTTPS er nu meget rart hvis man forstår hvad det betyder.


1900

183
PowerPalle (Administrator)
30. december 2019 @ 10:39
Stormogul

Hvad er der funny ved den side?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
30. december 2019 @ 10:44
FPU

@RPI: De fleste af mine lange indlæg er som regel (et forsøg på) så grundig som mulig forklaring på et problem, som jeg mener, at jeg kan hjælpe en anden Macnyt'er med.

Jeg vil da indrømme, at jeg jævnligt krydrer mine indlæg med anekdotisk materiale, men det er en bivirkning ved alderen; når man når et vist niveau, kan man trække på sin livserfaring og underbygge sine svar med eksempler som f.eks.det lille modsvar om Texas lommeregnere (Hewlet-Packard ER bare bedre end Texas).

Og et eller andet sted må det jo virke, for jeg ligger jo øverst på like-listen, selvom jeg faktisk selv syens, at PowerPalle og Nihad fortjener flere likes end mig, fordi de er meget dygtigere til internet og Macintosh, end jeg er.


2268

156
30. december 2019 @ 12:11
ASCII jonglør

Man kan måske belyse denne prekære situation ved at indse, at selvom visse indlæg her i forum umiddelbart virker helt klare, ligefremme og imødekommende, er der indimellem nogen vanskelighed med retmæssigt at forbinde de prædikater, som der anvendes i forhold til andres indlæg, således at en nøjagtig sammenhæng mellem de oplysninger der formidles og fakta, for så vidt de kan bestemmes og demonstreres, er af en sådan art, at svarene forårsager visse epistemologiske problemer af en tilstrækkelig størrelse, hvilket medfører at der pålægges det danske sprogs logiske og semantiske ressourcer en tungere byrde, end sproget rimeligvis kan forventes at bære.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1900

183
PowerPalle (Administrator)
30. december 2019 @ 12:15
Stormogul

Det Factory skriver   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
30. december 2019 @ 17:16
FPU
PowerPalle skrev:

Det Factory skriver   

Hørt!