Jeg kører office 365 på hhv. iMac 2019, iMac 2015 og MBP 2011 - iMac OS 10.14.6 og MBP OS 10.11.6. På iMac ingen problemer med opdateringskontrol/opdateringer og heller ikke tidligere på MBP, men på MBP får jeg nu "AutoUpdate kan ikke oprette forbindelse til opdateringsserveren". Jeg er på nettet og alt andet med netforbindelse køre. MBP office 16.16.16 og iMac office 16.31 og AutoUpdate på alle 4.17. Jeg har office 365 på abonnement.
Jeg kan se at der er noget med office 2019 ctr. tidligere årgange og AutoUpdate 4.17 der er for OS 10.13 og op, men MBP office er 2018 og iMac office er 2019, så det skulle vel ikke gøre noget - og jeg mener at jeg har fået office opdateret på MBP indenfor de sidste 2 måneder. AutoUpdate 4.17 kører fint på MBP men jeg får førnævnte fejlmeddelelse. Info på officeprogrammer siger Ændret 14. november 2019. Kan I hjælpe?.
jeg havde lidt lignende problem. efter en update ville mine office programmer ikke starte eller være kørende længere end 2-3 sekunder ad gangen.
jeg afinstallerede lortet, og installerede office igennem app store. det er den samme licens/nøgle man bruger, da man blot logger på sin microsoft konto som har nøglen.
problemet er forsvundet. og efterhånden er der sket en del opdateringer, uden at noget crasher. så måske var det bare en dårlig update, eller noget helt tredje der skyldes nedbrud... men nu kører det gennem appstore og kører stabilt.
måske du kan gøre dette også.
Du kan forsøge at downloade hele Office 2019 updaten, og så installere den manuelt.
Jeg smed ud og geninstallerede. Programmerne kører - men stadig problem med AutoUpdate.
Jeg tog kontakt til Microsoft (skulle måske have gjort det med det samme - men jeg prøvede lige her først 😀). Jeg fik hurtig personlig kontakt med en meget venlig og hjælpsom Barbara. Jeg havde en gl. Office 2008 (købelicens) liggende og der var problemet. En fuld afinstallering - med et afinstalleringsprogram - af 2008 og så kun den nye Office 365 på maskinen og alt er igen OK. Det var først ved AutoUpdate 11. november 2019 at problemet opstod, derfor ingen problemer før. Så den med at smide det gamle ud og geninstaller var god nok - det gjaldt bare også det helt gamle 2008.
Meget fin hjælp fra Microsoft - varighed i telefonen ca. 3/4 time. Også tak til macnyt.