xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Forfatteren kan tildele en præmie til det bedste indlæg - Test Funktion
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1905

184
PowerPalle (Administrator)
25. november 2019 @ 18:39
Stormogul

Det nævnte er ikke en ny permanent funktion på Macnyt men snarere en føler på om det er noget, der giver mening fremadrettet.

Formålet med præmie-funktionen er, at motivere til flere indlæg med endnu mere kvalitet og med hjælpsomhed. Tanken er, at flere præmier hos en person giver mere anderkendelse og mere tillid i form af kvalitet.

Præmie-funktionen er kun synlig for den person, der har startet en tråd på macnyt's forum. Som tråd-starter kan man tildele en ("1") præmie (award) til et af trådens indlæg. Præmien gives for det bedste indlæg, svar eller reaktion set i trådstarterens perspektiv.

En trådstarter kan kun afgive en ("1") præmie per tråd og denne kan ikke ændres.

Måske skal ordet "præmie" ændres til "anderkendelse" eller andet - forslag?

Udeståender ifbm. funktionen

  1. Knappen man klikker på er ikke pænt sat op
  2. Knappen giver ikke en korrekt hover-mouse-over effekt for markøren
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  6
0
  717

4593

394
25. november 2019 @ 20:09
FPU

Kald den "medalje"; det er der allerede en eller anden, som har kaldt den, så hvorfor ikke forsætte med det?

Er du i øvrigt  sikker på, at det kun er trådstarter, der kan se den?

Jeg synes da, at jeg har set den i 2-3 tråde, som jeg ikke har startet, altså den dér cirkel med to skrå ben på for neden. Eller det er måske noget helt andet?

Der kom da også noget frem, da jeg lavede muse-over, men jeg har endu ikke klikket på noget.


1905

184
PowerPalle (Administrator)
25. november 2019 @ 20:52
Stormogul

Det kan godt være, at medalje er et bedre ord.

Jeg er rimelig sikker på, at det kun er trådstarter der ser 'medaljerne'. At du måske har set dem før kan være et resultat af noget kode der ble frigivet for tidligt, altså før i dag klokken 18.00 (cirka).

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2270

157
25. november 2019 @ 21:21
ASCII jonglør

Det er jo ikke nogen ringe idé, med en knap til anerkendelse fra trådstarters side - og nej, medalje duer vel i denne sammenhæng ikke rigtig, for ordet medalje har jo også et konkurrence-aspekt. Desuden er en anerkendelsesknap jo også med til at holde tråden på sporet.

Men man skal nok:

  1. definere ret præcist, hvad forskellen er på hjerte-knappen og anerkendelsesknappen
  2. hvad nu hvis der efter afgivelse af anerkendelsen postes et endnu bedre indlæg? Det kan jo rent faktuelt give visse forståelsesproblemer, især hvis anerkendelsen er givet som tak for hjælpen ifm. et problem (så er det en “Tak for hjælpen!”-knap?)
MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1905

184
PowerPalle (Administrator)
25. november 2019 @ 21:24
Stormogul

Jeg har set flere forum's, hvor der er en funktion, hvor trådstarteren kan markere ét indlæg med "bedste svar" og det var med selvsame intention jeg har forsøgt, at udmønte det på macnyt, dog kun som et forsøg ind til videre.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

184
PowerPalle (Administrator)
25. november 2019 @ 21:27
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

altså den dér cirkel med to skrå ben på for neden. Eller det er måske noget helt andet?

Den lille fætter med to skrå ben skal ses som en medalje lidte a la vedlagte billede...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
25. november 2019 @ 22:40
FPU

@Factory:

Der findes også medaljer uden for konkurrencer, f.eks. tapperhedsmedaljer og fortjenstmedaljer.

@PP: Jaeh, noget i den stil, som så bare lignede en ring med to stikkerter på i min gamle Safari. Cirka samme størrelse som et stort O.

Jeg så helt sikkert medaljerne i de dér tråde inden kl. 18 i dag, men jeg kan ærligt tali ikke huske, om jeg også så dem efter kl. 18, men jeg tror det ikke.