xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Købsguide til den nye 16” MacBook Pro
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


2268

156
18. november 2019 @ 10:09
ASCII jonglør

Der er jo masser af dårlige købsguides på YouTube - men herunder link til en, der faktisk er rigtig grundig, gennemført - og derfor nyttig, hvis man påtænker køb af den nye 16” MacBook Pro.

Her gennemgås nemlig syv købsfejltagelser, som man nemt kan komme til at begå, ligesom der gives en guide til hvilken konfiguration, man bør vælge til ens eget specielle behov - og ikke mindst bliver det gjort præcist og uden al den ellers udbredte YouTube-selvfims:

16" MacBook Pro Buyer's Guide - Don't Make These Mistakes!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  6
0
  625

227

5
20. november 2019 @ 14:01
Juniormedlem

Hej

Hvilken model regner du selv med at købe? Jeg er selv fristet til at skifte min “gamle” MacBook pro fra 2014 ud, men kan ikke lige bestemme mig (endnu).


4593

394
20. november 2019 @ 15:44
FPU
zemo1 skrev:

Hej

Hvilken model regner du selv med at købe? Jeg er selv fristet til at skifte min “gamle” MacBook pro fra 2014 ud, men kan ikke lige bestemme mig (endnu).

Prøv at læse iFixIt's nyeste artikel om den. Der er bl.a. en gennemgang af det nye tastatur, og de omtaler en mystisk sensor, som holder øje med lågets vinkel.

iFixIt MacBook Pro 16'' teardown.


2268

156
20. november 2019 @ 17:12
ASCII jonglør
zemo1 skrev:

Hvilken model regner du selv med at købe?

Jeg overvejer stadig - især efter jeg har fundet ud af, at der mangler WiFi 6 i maskinen og det i en tid, hvor alle andre bærbare er blevet udstyret med dette fremtidssikrede WiFi. Overvejer derfor at vente lidt, evt. til efter jul, i håb om at Apple måske der vil opdatere MBP 16" med WiFi 6.

Men maskinen bliver købt, ingen tvivl om det. For så vidt jeg kan bedømme, står vi her med et af de bedste MacBooks, Apple har bragt på markedet i lang lang tid.

Mht. til udrustning vil jeg til mit behov vælge basismodellen således udrustet:

  • 2,6 GHz 6-core Intel Core i7-processor (9. generation)
  • Grafikkortet AMD Radeon Pro 5500M med 4 GB GDDR6-hukommelse
  • 32 GB RAM
  • 1TB SSD

Så kan jeg nok klare mig 6-7 år igen   


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2268

156
20. november 2019 @ 17:28
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev: Prøv at læse iFixIt's nyeste artikel om den. Der er bl.a. en gennemgang af det nye tastatur, og de omtaler en mystisk sensor, som holder øje med lågets vinkel.

Det værste med den nye MBP 16" er faktisk, at den er bygget op i store sammensvejsede moduler. Det betyder, at går en enkelt del i stykker, så bliver en reparation hammerdyr.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

4593

394
20. november 2019 @ 19:05
FPU
Factory skrev:
Tonny Freimanis skrev: Prøv at læse iFixIt's nyeste artikel om den. Der er bl.a. en gennemgang af det nye tastatur, og de omtaler en mystisk sensor, som holder øje med lågets vinkel.

Det værste med den nye MBP 16" er faktisk, at den er bygget op i store sammensvejsede moduler. Det betyder, at går en enkelt del i stykker, så bliver en reparation hammerdyr.

Hm. Kan man ikke bare bruge en iTorch? :-D


2268

156
20. november 2019 @ 19:13
ASCII jonglør

   Will It Blend?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”