Jeg har en iPhone 11 Max Pro. Jeg har Telmore og haft det i nogle år nu. Jeg oplever dagligt næsten, at Mobildata slår fra (slukker) automatisk. Er der nogen der ved hvad dette kan skyldes? Eller har prøvet det samme eller noget der minder om det? Defekt SIM kort måske? Jeg har prøvet, at nulstille netværks indstillinger og selve iPhonen i sig selv uden et resultat der har fjernet problemet.
/ Rasmus
Prøv at ring til Telmore. Måske det er en opsætning fra dem der er problemet.
Det gjorde jeg i går. Dog uden de kunne hjælpe. De kunne dog sende et nyt SIM kort, så må vel se om det er det som er problemet.
Min iPhone 7 slog også mobildata fra den anden dag, har også Telmore !
Jeg har nulstillet mine netværksindstillinger, der har ikke værebøvl siden !
iOS 13.2.2 er netop udgivet og indeholder følgende to rettelser:
Kan det være det, der har forårsaget dit problem?
Ja, nu har jeg opdateret for 24 timer siden og den har ikke hoppet af endnu. Så jeg krydser fingerne for, at det har rettet fejlen :)