xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
iOS 13.2
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


49

2
28. oktober 2019 @ 19:47
Let øvet

iOS 13.2 er der nu

Apple-produkter: 27” iMac, iPad Pro og iPhone 11 Pro
  9
1
  671

2185

44
28. oktober 2019 @ 19:48
ASCII jonglør
pi skrev:

iOS 13.2 er der nu

Også til HomePod....


163

3
30. oktober 2019 @ 19:13
Novice

Til HomePod er 13.2 trukket tilbage. Der er nok rullet nogle hoveder...


3580

34
30. oktober 2019 @ 21:04
Virtual Machine
denstoredansker skrev:

Til HomePod er 13.2 trukket tilbage. Der er nok rullet nogle hoveder...

Ja, du har ret... Sådan burde det også være for Catalina og iOS 13... Har de ansat Microsofts "qubic warmers"?

Og igen... Jeg betaler for premium pris til et selskab der markedsfører sig som et premium værdigt foretande. Så vil jeg også meget gerne have et premium produkt i hånden, når jeg lægger mine penge der. Jeg vil have hvad jeg betaler for. Og det mener jeg også er en fornuftig tankegang. Ellers skal man da godt nok til at tænke sig om en ekstra gang, når man handler ind næste gang.

Alle de udgivelser med fejlrettelser af fejlrettelser af fejlrettelser går bare ikke i min verden, når man betaler for et produkt der markedsfører sig på med "It Just Works!". 

Det værste er at jeg godt ved at Apple knokler helt vild for at give os et produkt svarende til den pris de forlanger for det. Men de har taget en forkert drejning et sted. Og det er ærgerligt...

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1129

129
30. oktober 2019 @ 22:12
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Det værste er at jeg godt ved at Apple knokler helt vild for at give os et produkt svarende til den pris de forlanger for det. Men de har taget en forkert drejning et sted. Og det er ærgerligt...

hvordan ved du det? for det kan ikke ses ud fra deres produkter. der er hverken kvalitet eller gennemskuelighed længere. og det er måske der problemet ligger. deres egne folk, ved ikke hvad de er i gang med. fordi nogle højt oppe har sat sig at give nogle med mange penge, endnu flere.


2185

44
31. oktober 2019 @ 00:09
ASCII jonglør

OS 13.2.1 er nu blivet frigivet.


2273

157
31. oktober 2019 @ 00:41
ASCII jonglør

Optræder da ikke på min iPhone 7 Plus......?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

349

3
31. oktober 2019 @ 06:25
Lærling
Rene Larsen skrev:

OS 13.2.1 er nu blivet frigivet.

Den er kun til HomePod. 🙂


3580

34
31. oktober 2019 @ 07:36
Virtual Machine
Nihad skrev:
Lars Sejerup skrev:

Det værste er at jeg godt ved at Apple knokler helt vild for at give os et produkt svarende til den pris de forlanger for det. Men de har taget en forkert drejning et sted. Og det er ærgerligt...

hvordan ved du det? for det kan ikke ses ud fra deres produkter. der er hverken kvalitet eller gennemskuelighed længere. og det er måske der problemet ligger. deres egne folk, ved ikke hvad de er i gang med. fordi nogle højt oppe har sat sig at give nogle med mange penge, endnu flere.

Det er da også en forkert drejning. 

Og jeg er har troen på, at Apple gerne vil give deres kunder et premium produkt. Det vil i hvert fald være underligt andet, hvis de ikke vil det. Men hvis de ikke vil det, kunne det godt være, at man skulle se sig om efter et andet mærke. Jeg gider i hvertfald ikke betale premium for et produkt hvis firma ikke vil levere et premium produkt.

Det er den der med om pris og kvalitet hænger sammen. Det gjorde den i gamle dage.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
31. oktober 2019 @ 17:38
ASCII jonglør
Torben Aagaard skrev:
Rene Larsen skrev:

OS 13.2.1 er nu blivet frigivet.

Den er kun til HomePod. 🙂

Sorry - ja, kun til HomePod - jeg tænkte ikke lige på at tråden var startet med iOS 13.2 🙂