xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Tilslut til Itunes - men dukker ikke op
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


303

1
28. oktober 2019 @ 11:39
Lærling

Hej

Jeg har en iPhone 5s vi havde liggende, og vi kan ikke huske koden, så den er nu låst! Den viser bare iPhone er slået fra - opret forbindelse til iTunes. Problemet er, at den ikke dukker op i iTunes - jeg kan heller ikke få den i recovery mode. Power og Home knapperne er testet og virker - hvad kan jeg gøre?

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr
  3
0
  1205

2709

339
PallMei (Skribent)
28. oktober 2019 @ 12:15
Bit kongen

Du burde kunne sætte den til gendannelse ved følgende:

iPhone 6s eller tidligere, iPod touch (6. generation eller tidligere) eller iPad med knappen Hjem: Tryk på sideknappen (eller den øverste knap), og hold den nede, indtil mærket Sluk vises. Træk i mærket for at slukke enheden. Slut din enhed til din computer, mens du holder knappen Hjem nede. Bliv ved med at holde knappen Hjem nede, indtil du ser skærmen for gendannelse.

https://support.apple.com/da-dk/HT204306 

Ellers kan det være du skal prøve med et andet kabel/computer.

Alternativt søg google for mere information:

https://www.google.com/search?q=iphone+5s+forgot+passcode 


303

1
28. oktober 2019 @ 13:54
Lærling

Har forsøgt adskillige gange - men får slet ikke "træk og slip" knappen på skærmen. Telefonen slukker bare når power holdes ned lidt tid. Og når den så startes op igen, er den ikke i dfu mode :-( 

Har googlet og googlet uden at finde en løsning - da alle peger på at starte den i dfu mode, og det kan jeg ikke!

Kone v.1, barn mid 2007, barn late 2009, barn early 2013, hund v.2, kanin v.1 + lidt Appleudstyr

2709

339
PallMei (Skribent)
28. oktober 2019 @ 14:13
Bit kongen
neros skrev:

Har forsøgt adskillige gange - men får slet ikke "træk og slip" knappen på skærmen. Telefonen slukker bare når power holdes ned lidt tid.

Tror jeg ikke betyder noget, hvis den altså rigtig lukker ned og ikke bare slukker skærmen. Som jeg læser det, er det næste skridt, nemlig holde den nede mens du tilslutter kablet, som et vigtigt.