xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
MacPadPro pressekonference i oktober
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


1900

183
PowerPalle (Administrator)
01. oktober 2019 @ 18:41
Stormogul

Jeg fik lige denne her fornemmelse i maven 

I oktober vil Apple holde en pressekonference, hvor et nyt produkt vil se dagens lys.

MacPadPro - en kombination af MacBook pro og iPad Pro. Eller måske lidt mere spiseligt så vil Apple introducere en ny iPad Pro model, der af firmaet ses som et eksempel på, hvad der inden længe bliver sammensmeltningen af MacBook Pro og iPad Pro.

Om jeg selv kan lide tanken? nej. I love MBP.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  8
1
  573

2268

156
01. oktober 2019 @ 18:57
ASCII jonglør

ProfetPalle 1.0 er åbenbart på banen - og det skulle ikke undre, om der er noget om snakken...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

3580

34
01. oktober 2019 @ 21:35
Virtual Machine

Jeg tror også der er noget om snakken når man tænker på at man kan koble mus og tastatur til en iPad.

Nu hvor tankerne alligevel får frit løb:

Jeg håber også at de lejer med at putte en A13X chip i en MBP. Måske enda to eller fire af slagsen i en MBP. De bruger ikke meget strøm og udvikler ikke meget varme. Så der kan sagtens være flere af dem side om side i en MBP.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
02. oktober 2019 @ 07:10
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Jeg håber også at de lejer med at putte en A13X chip i en MBP. Måske enda to eller fire af slagsen i en MBP. De bruger ikke meget strøm og udvikler ikke meget varme. Så der kan sagtens være flere af dem side om side i en MBP.

En A# chip har alt for mange hardwaremangler i forhold til en Intel chip. Det ville gå i en Macbook, men ikke i en Pro maskine.


3580

34
02. oktober 2019 @ 08:14
Virtual Machine
David Munch skrev:
Lars Sejerup skrev:

Jeg håber også at de lejer med at putte en A13X chip i en MBP. Måske enda to eller fire af slagsen i en MBP. De bruger ikke meget strøm og udvikler ikke meget varme. Så der kan sagtens være flere af dem side om side i en MBP.

En A# chip har alt for mange hardwaremangler i forhold til en Intel chip. Det ville gå i en Macbook, men ikke i en Pro maskine.

Ok. Men når man kikker på hvad en iPad Pro kan, så er det bare som lægmand svært at se hvad det er for hardwaremangler. Men nu pirrer det da min nysgerrighed   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

678

26
02. oktober 2019 @ 08:55
Veteran
Lars Sejerup skrev:
David Munch skrev:
Lars Sejerup skrev:

Jeg håber også at de lejer med at putte en A13X chip i en MBP. Måske enda to eller fire af slagsen i en MBP. De bruger ikke meget strøm og udvikler ikke meget varme. Så der kan sagtens være flere af dem side om side i en MBP.

En A# chip har alt for mange hardwaremangler i forhold til en Intel chip. Det ville gå i en Macbook, men ikke i en Pro maskine.

Ok. Men når man kikker på hvad en iPad Pro kan, så er det bare som lægmand svært at se hvad det er for hardwaremangler. Men nu pirrer det da min nysgerrighed   

Det må være mangler, som kun de hardcore Photoshop brugere tænker over 😄


8581

198
02. oktober 2019 @ 09:13
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Ok. Men når man kikker på hvad en iPad Pro kan, så er det bare som lægmand svært at se hvad det er for hardwaremangler. Men nu pirrer det da min nysgerrighed   

Prøv at læse denne og denne artikel, og gå specielt igennem kommentarerne for de tekniske godbider.

Vandermoses skrev:

Det må være mangler, som kun de hardcore Photoshop brugere tænker over 😄

Absolut, men også derfor jeg kun nævner det vil være et problem for Pro brugere. For folk som arbejder med videoredigering og virtual machines, der vil Intel også være et krav.


1900

183
PowerPalle (Administrator)
02. oktober 2019 @ 13:17
Stormogul
ProfetPalle

Griner

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2268

156
02. oktober 2019 @ 13:31
ASCII jonglør

 

Så fandt jeg også frem til oraklet - tror jeg nok:

Apple in October expectations: Apple Tag, 16-inch MacBook Pro, new iPad Pro, more

- og yes, en ca. 15" iPad Pro vil nok få én til at overveje den maskine+tastatur i stedet for den sandsynligvis rasende dyre MBP 16".

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”