xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
IPad multitasking
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


678

26
28. september 2019 @ 12:52
Veteran

Hej macnyttere.

Jeg har i en længere periode stødt på et tilbagevendende spørgsmål omkring min iPad og dens multitasking. 

Når jeg sidder i f.eks. Safari og jeg gerne vil lave et multiview, hvor jeg har 2 apps åbne ved siden af hinanden, stryger jeg selvfølgelig fingeren op fra bunden, så jeg får min bjælke med apps op + 3 foreslåede. Men ofte sker det, at den app jeg skal bruge ikke er at finde på bjælken, fordi jeg ikke fast har den placeret dernede eller fornyeligt har haft den åben. 

Jeg skal herefter ud på “hjemmeskærmen”, åbne den anden app, gå over på safari og først der kommer den anden app på bjælken i bunden, så jeg kan lave multiview. Det tager ikke mange sekunder i praktisk, men jeg har tit undret mig over, at det er så besværligt - måske er det også med til at gøre, at jeg ikke bruger funktionen så ofte som jeg burde. 

Kender i til den problemstilling eller har i nogle fif til at gøre det lettere? 

God lørdag

Vh Rasmus


  1
0
  277

678

26
28. september 2019 @ 12:55
Veteran

Det har også tidligere været sådan, at hvis man har haft en app liggende ude i højre side - altså hvor man kan trække den ind på skærmen og ud igen, at man så har haft mulighed for at slide ned med fingren fra toppen, og så få mulighed for at vælge mellem alle sine apps. Den mulighed er også fjernet.