xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Safari i macOS tror den er en mobil-udgave
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


3580

34
19. september 2019 @ 23:04
Virtual Machine

På nogle sider, ligner det nu mobiludgaver som før var en rigtig desktop browser udgave. Det er da en brøler der vil noget.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  8
0
  749

1129

129
20. september 2019 @ 01:14
Stormogul

Hvor bred er dit vindue i Safari?

På mangle sider, har bredden noget at gøre hvad der bliver vist. Så hvis din brede er under vis størrelse, vil den vise en mobil udgave. det er ikke nødvendigvis Safari bug. 


186

13
20. september 2019 @ 02:59
Novice

En brøler siger du :) Ja hold da op noget skrammel folk de bygger.... :P

Nu er det ej nemt at forholde sig til da man ikke ved hvilken side du omtaler... Men i dag der opbygger folk (Dem der forstår noget altså) deres site med hvad der hedder "responsive design" så det netop er brugbart på div devices ??? Det har man nu snart gjort længe ? Du kan jo prøve her på macnyt, at gøre din browser mindre og se hvad der sker oppe til højre... Der kommer 3 små prikker, ikoner etc, netop for at gøre det brugervenligt til de div ender ??? Det er ej noget nyt, så hvem der laver en brøler her er ikke til at sige, men kan fortælle dig, at internettet det virker præcis som det plejer :) man skal bare bruge det korrekt...... 

Men der er lidt om det her https://en.wikipedia.org/wiki/Responsive_web_design... 


186

13
20. september 2019 @ 03:22
Novice

mange sider benytter sig bla af bootstrap, og som du kan se er det ligetil ? https://getbootstrap.com/docs/4.3/getting-started/introduction/

Læs pkt. Responsive meta tag.


3580

34
20. september 2019 @ 07:32
Virtual Machine

Tak for svar. Jeg ved godt at man kan risikere at få en mobilbrowser udgave af en hjemmeside, hvis browservinduets opløsning svare til en mobil. Det havde jeg tjekket, og mit vindue var som altid sat til full screen.

Jeg sidder på en MBA 2012 og der har ikke været problemer indtil der kom små-opdateringer til computeren efter jeg opdagerede til iOS 13 og watchOS 6.

www.ni.dk kan af og til finde på at hoppe i “mobil udgave”
quora.com gør det konsekvent efter opdateringen.

Det er de sider jeg lige pt kan huske, for jeg er på arbejde nu


Det er nogle sider jeg bruger til dagligt i, så det skulle være satans hvis det er først nu jeg opdager det. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8586

198
20. september 2019 @ 08:12
Poseidon

Hvis du reloader siderne, loades de så igen i mobiludgaven? Og det skyldes ikke du er gået ind på et specifikt link som aktiverer mobiludgaverne?


3580

34
20. september 2019 @ 13:07
Virtual Machine
Når siderne reloades så er de stadig i mobiludgave, og adressen hentyder ikke at jeg befinder mig på en specific mobiludgave. Hvis jeg prøver Chrome så køre det som det skal. 


Jeg går lidt at håber på at der kommer en rettelse til på et senere tidspunkt, som får det hele til at virke igen. Det skete jo lige umiddelbart efter opdateringerne til Safari og iTunes blev downloaded.

Jeg tror bare, at jeg lader den ligge, og venter på Catalina for at se om det så virker som det skal.

Tak for hjælpen :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2273

157
20. september 2019 @ 13:23
ASCII jonglør

Prøv at checke Safari / Indstillinger / Websteder / Zoom på side / ....for er der her indstillet mindre end 100% for den pågældende webside er det muligvis her, problemet ligger   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

3580

34
20. september 2019 @ 15:40
Virtual Machine

Så fik jeg prøvet det. Den skiftede ikke tilbage til den normale webudgave. Bogstaverne blev bare mindre. Billederne forblev samme størelse. 

Jeg venter bare til der kommer en opdatering. Tak for hjælpen :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future