xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone XR sænker pludselig lyden under samtale
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
15. september 2019 @ 08:32
Veteran

Hejsa,

Er der nogen der kender til, at en iPhone XR pludselig kortvarrigt sænker lydstyrken (min stemme) overfor den man taler med, når man bevæger sig? Min stemme bliver ikke hakket i stykker, de der nævner det, siger det er som lydstyrken reduceres.

"Ophæv støj ved telefonopkald" = til

Jeg har okay signal i huset og det opleves jævnligt på bestemte steder i huset og mener faktisk jeg havde lidt af det samme med iPhone 7 og det er værre med XR. 

Generelt føler jeg at XR har dårligere antenne end 7'eren som mærkes når signalet er lavt her-og-der, men ved ikke om det er rigtigt.

  2
0
  473

2696

335
PallMei (Skribent)
15. september 2019 @ 12:38
Bit kongen

Det med antenne er nok mere pga af modemmet. XR har modem fra Intel, som siges at være Qualcomm underlegen. Men Apple havde en licensmæssig kontrovers med Qualcomm (retmæssig efter min mening og jeg begræder at Apple endte med at lægge sig ned). 

Ja, du kan prøve at slå støjfiltrering fra eller sikre at du ikke dækker mikrofonen på bagsiden ved kameraet.

 Anden mulighed, når du oplever det derhjemme kan være at den skifter mellem Wi-Fi-Opkald og telefonnet, hvis du har Wi-Fi-Opkald aktiveret (indstillinger->mobilnetværk->[operatør navn]->Wi-Fi-opkald.



396

2
19. september 2019 @ 08:47
Lærling

Din lillefinger blokerer for mikrofonen?

  MB Air M1, iPad 8. Generation, iPhone 12 mini, Apple TV 3, iPod Classic