xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Music og musikken efter endt medlemsskab?
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


3580

34
31. august 2019 @ 21:53
Virtual Machine

Hej

Jeg tænker på at udnytte en 3 måneders prøveperiode med Apple Music i iTunes. Men kan jeg stadig lytte til de sange jeg har downloaded fra Apple den dag jeg ikke længere er evt. betalende medlem?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  6
1
  686

1131

15
31. august 2019 @ 23:02
Stormogul

Hvis det sange du har downloadet til offline imens du har Apple Music så nej. 

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

2709

341
PallMei (Skribent)
31. august 2019 @ 23:17
Bit kongen

Jeg prøvede det forbindelse med Apple Watch, men brød mig ikke om det. Syntes ikke man havde kontrol over hvad der lå fysisk på uret.

Men den spejlede mit eksisterende bibliotek med tilsvarende versioner. Men det var ikke præcist de samme og flere var faktisk bedre. Så da jeg opsagde mit abonnement, sørgede jeg for at tage en kopi af hvad der lå på min telefon. Men det er altså spejlning af sange jeg i forvejen havde offline og ikke streaming sange.. Man ikke huske og jeg brugte et tredje part program eller hvordan. Der findes apps som f.eks. iexplorer plus en anden, jeg ikke lige kan på tungen..

Jeg har nu lagt noget helt tredje over, men det er en anden sag. Fordi en youtuber lagde hele hans bibliotek til gratis nedhentning. Men kun så betale hvad man syntes og det har jeg også gjort.


1663

46
01. september 2019 @ 00:28
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Hej

Jeg tænker på at udnytte en 3 måneders prøveperiode med Apple Music i iTunes. Men kan jeg stadig lytte til de sange jeg har downloaded fra Apple den dag jeg ikke længere er evt. betalende medlem?


I det øjeblik du afbryder dit abonnement så mister du retten til musikken og kan ik høre det mere. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
01. september 2019 @ 04:31
Virtual Machine
Pjock skrev:
Lars Sejerup skrev:

Hej

Jeg tænker på at udnytte en 3 måneders prøveperiode med Apple Music i iTunes. Men kan jeg stadig lytte til de sange jeg har downloaded fra Apple den dag jeg ikke længere er evt. betalende medlem?


I det øjeblik du afbryder dit abonnement så mister du retten til musikken og kan ik høre det mere. 

Okidoki. Så fortsætter jeg som jeg plejer at gøre, fordi 1200 kr pr år er for meget for mig for at kunne få lov til at lytte til min musiksamling hos Apple. Tak for hjælpen :o)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1131

15
01. september 2019 @ 08:37
Stormogul

Du  kan også kæbe iTunes match for 250kr om året for at have dit eget musik bibliotek online

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

3580

34
07. september 2019 @ 10:12
Virtual Machine

Jeg har lige tilmeldt mig et 3 mdr gratis abb hos Apples iTunes musik.

Jeg kikkede så hele mit musikbiolitek igennem, og så, at der stod nogle ting ud for hvert musikstykke.


Matched = This song was matched with Apple Music or iTunes Match. 

Fedt. Bedre lydkvalitet på alle mine enheder. Love it!


Overført = You uploaded this song to iCloud Music Library from a CD or other source.

Hvad indbefatter "iCloud Music Library"? Er det min private samling i iCloud?


Fejl = This icon might appear if the song file is corrupt or if there was an error uploading the song. Try updating iCloud Music Library (File > Library > Update iCloud Music Library) to resolve this. If updating doesn't resolve the issue, try importing a new copy of the song into your iTunes library.

Det kan jeg bare ikke få til at virke, uanset hvor mange gange jeg gentager denne øvelse. Hvordan overkommer man dette problem?

 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future