xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Kan ikke "komme ind" og nulstille adgangskode til Apple ID
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


881

6
23. juli 2019 @ 13:10
Veteran

Hej,

Jeg kan ikke på nogen måde nulstille adgangskoden til Apple ID. 

Alle vegne føres til denne side: https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid og det ender altid med, at jeg skal taste det tilknyttede mobilnummer til, som ikke eksisterer. 

Den tilknyttede e-mail eksisterer, men den kan jeg ikke få noget sendt til.

Siden med kontrol-/sikkerhedsspørgsmål kan jeg heller ikke se nogen steder. 

Hvad gør man for at nulstille adgangskoden? Nogen gode idéer?

  4
0
  644

2709

341
PallMei (Skribent)
23. juli 2019 @ 13:43
Bit kongen

Prøv at følge Apple's vejledning, der står at du bliver om at bekræfte dit telefonnummer, skal du vælge 2 faktor metoden:

https://support.apple.com/da-dk/HT201487 

Som også har en vejledning til, hvis man ikke modtager mail, men det kræver at du kommer frem til at kunne få sendt en mail.


1905

184
PowerPalle (Administrator)
23. juli 2019 @ 14:08
Stormogul

Jeg tror, at det står sløjt til med at komme i mål, hvis jeg forstår dig korrekt. Altså, at du ikke har tilknyttet et mobilnummer samt du ikke kan modtage mails på den registrerede email-konto. Uden et af disse tiltag tror jeg, at det er et no-go.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

155

28
23. juli 2019 @ 14:46
Novice

Ring til Apple Support. De hjalp mig engang i lign. situation og fordi jeg var for "doven" til at prøve alt muligt. Den korte version: Min gamle far havde fået nyt mobilnr. da han fik Android og havde fået ny mailadresse. Han skiftede til Android uden at skænke sit Apple-id en tanke. Da han så fik iPhone igen, så kunne han jo ikke komme ind. I stedet for at rode med alt muligt, så hjalp jeg ham med at ringe til Apple. De skulle bruge legitimation samt et samtykke, og så åbnede de op for ham, og knyttede Apple-id'et til en ny mail.

Proud member of Method EU World of Warcraft Guild

881

6
23. juli 2019 @ 21:08
Veteran
PowerPalle skrev:

Jeg tror, at det står sløjt til med at komme i mål, hvis jeg forstår dig korrekt. Altså, at du ikke har tilknyttet et mobilnummer samt du ikke kan modtage mails på den registrerede email-konto. Uden et af disse tiltag tror jeg, at det er et no-go.

Det er kun det tilknyttede mobilnr. der ikke kan bruges, da det ikke eksisterer mer. E-mail er ok, men alle Apples links mv. ender samme sted, nemlig at jeg skal taste mobilnummeret ind ....