xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Indenfor Macnyt's fokusområde (Humor)
macnyt  /  forum  /  emne
Appleby
Kategori: Indenfor Macnyt's fokusområde (Humor)


76

3
JanPed (Skribent)
21. juli 2019 @ 17:41
Novice

Appleby-in-Westmorland

  9
2
  938

1905

185
PowerPalle (Administrator)
21. juli 2019 @ 18:27
Stormogul

Nah, dette er Apple-by...   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
21. juli 2019 @ 18:51
FPU

Stedet, hvor det er umuligt at skyde genvej. :-D


1663

46
21. juli 2019 @ 19:17
Stormogul

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

740

38
21. juli 2019 @ 19:19
Pjock skrev:

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Godt timet; hvis du skal have den nye iPhone, bedre kendt som Øjebæen.🤦🏻‍♂️🤦🏼‍♀️🙈


1663

46
21. juli 2019 @ 20:41
Stormogul
iPhoneX skrev:
Pjock skrev:

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Godt timet; hvis du skal have den nye iPhone, bedre kendt som Øjebæen.🤦🏻‍♂️🤦🏼‍♀️🙈


Hehe jeg nøjes med at beholde min Xs med mindre de virkelig laver noget man ikke kan leve uden. Haha 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

4593

394
21. juli 2019 @ 22:18
FPU
iPhoneX skrev:
Pjock skrev:

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Godt timet; hvis du skal have den nye iPhone, bedre kendt som Øjebæen.🤦🏻‍♂️🤦🏼‍♀️🙈

Hvor tit lægger du din iPhone med bagsiden opad eller i det hele taget kigger på bagsiden af den?

På grund af fysikkens love og på grund af kundernes krav, er det så godt som umuligt at lave en god linse, som klan blive lige så kort, som man kan gøre en smartphone tynd.

Designeren er derfor tvunget til at vælge mellem at lave en tyk telefon uden en linseforhøjning eller en tynd telefon med en linseforhøjning. Det første ville være det smarteste, for så ville der være plads til et større batteri, men kunderne vil jo gerne have en telefon, der er så tynd, at man næsten kan skære sig på den, og så bliver det sådan.

At indbygge hele tre linser (plus blitz plus infrarød et-eller-andet) kan forklares enten ved at have specifikke vidvinkel. normal- og tele-optik for skarpere billeder, eller at de i kombination skal bruges til at lave 3D-optagelser med (eller begge dele).

Jeg lever i modsætning til Hr. iPhoneX ude i det ægte liv, så jeg har altid haft covers på mine iPhones for ikke at kværne dem med ægte aktivitet, og når jeg ad åre skal have en nyere iPhone end den nuværende, kommer også den i cover, og så er linse-øen pist væk, forsvundet, og bagsiden af iPhonen er helt flad igen. Yehaa!


2273

157
21. juli 2019 @ 23:43
ASCII jonglør
Tonny Freimanis skrev: Designeren er derfor tvunget til at vælge mellem at lave en tyk telefon uden en linseforhøjning eller en tynd telefon med en linseforhøjning. Det første ville være det smarteste, for så ville der være plads til et større batteri, men kunderne vil jo gerne have en telefon, der er så tynd, at man næsten kan skære sig på den, og så bliver det sådan.

Personligt ville jeg gerne have en retro-iPhone i det gamle 3GS-design. Dét var lækkert: lille, glat og rund (hader de kantede mobiler idag) og passede derfor perfekt ind i en ægte menneskehånd. Mon ikke Apple laver en retro-3GS en dag med opdateret indmad? Håber det, jeg er køber!


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

678

26
22. juli 2019 @ 07:06
Veteran
Pjock skrev:

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Uha, det lyder ikke dårligt. 

Hvis det ender med at du står vejen forbi, så forventer jeg at der kommer nogle billeder op derfra 😊


1663

46
22. juli 2019 @ 14:46
Stormogul
Vandermoses skrev:
Pjock skrev:

Overvejer om det er turen værd at køre ned og se det, når jeg nu skal til San Francisco i oktober. 

Uha, det lyder ikke dårligt. 

Hvis det ender med at du står vejen forbi, så forventer jeg at der kommer nogle billeder op derfra 😊

Hehe skal nok hvis vi kommer fordi, skal afsted med en anden, så skal lige have overtalt vedkommende til at ville bruge et par timer, på noget som måske ik lige er typisk turist ting.  😂😂😂

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.