Hej derinde på forummet
Jeg har købt 2 AWS4 med eSIM og kan bare ikke få eSIM til at fungere med vores Yousee-abonnementer. Vores ure fungerer kun, hvis de er i nærheden af vores iPhones. Hvis jeg forlader hjemmet uden telefon, viser AWét et kryds øverst i urskiven - og så er hele ideen med uret jo lidt tam.
Jeg ringede til Yousee torsdag den 11. juli, hvor de fortalte, at der ville gå 4-5 dage før det virkede. Jeg hørte ikke fra dem, så jeg ringede igen mandag den 15. juli (lidt utålmodig måske) - og nu er budskabet, at der vil gå op til 10 dage, før problemet vil blive løst.Jeg mener selv, at jeg har sat "arrangementet" rigtigt op. Er der nogle herinde, der har nogle gode ideer?
Jeg er simpelthen så træt af at vente på Yousee.
Nu har YouSee you selv indrømmet at fejlen ligger hos dem. Så der er ikke så meget du kan gøre fra din side andet end at flytte til en udbyder der understøtter eSIM. Men husk lige at spørge nogle om de har problemer med deres operatør før du flytter over til det nye selskab.
Har ingen erfaring med Yousee, men opsætning og brug af e-sim på mit Apple Watch har været problemløs med 3.
Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?
kjeld the mac mate skrev:Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?
Tror hans svar har udgangspunkt i dit eget indlæg, hvor du skriver at der nu vil gå op til 10dage før problemet er løst. Så det lyder som om de er bekendt med et problem og arbejder på det.
PallMei skrev:kjeld the mac mate skrev:Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?
Tror hans svar har udgangspunkt i dit eget indlæg, hvor du skriver at der nu vil gå op til 10dage før problemet er løst. Så det lyder som om de er bekendt med et problem og arbejder på det.
Præcis. Jeg refererer til hans eget indlæg i første post :)
Hej Lars og I andre
Her kom så beskeden fra Yousee: