xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch S4 med eSIM og Yousee fungerer bare ikke
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


221

5
16. juli 2019 @ 09:25
Juniormedlem

Hej derinde på forummet

Jeg har købt 2 AWS4 med eSIM og kan bare ikke få eSIM til at fungere med vores Yousee-abonnementer. Vores ure fungerer kun, hvis de er i nærheden af vores iPhones. Hvis jeg forlader hjemmet uden telefon, viser AWét et kryds øverst i urskiven - og så er hele ideen med uret jo lidt tam.

Jeg ringede til Yousee torsdag den 11. juli, hvor de fortalte, at der ville gå 4-5 dage før det virkede. Jeg hørte ikke fra dem, så jeg ringede igen mandag den 15. juli (lidt utålmodig måske) - og nu er budskabet, at der vil gå op til 10 dage, før problemet vil blive løst.

Jeg mener selv, at jeg har sat "arrangementet" rigtigt op. Er der nogle herinde, der har nogle gode ideer?

Jeg er simpelthen så træt af at vente på Yousee.


  6
2
  950

3580

34
16. juli 2019 @ 09:47
Virtual Machine

Nu har YouSee you selv indrømmet at fejlen ligger hos dem. Så der er ikke så meget du kan gøre fra din side andet end at flytte til en udbyder der understøtter eSIM. Men husk lige at spørge nogle om de har problemer med deres operatør før du flytter over til det nye selskab.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2709

341
PallMei (Skribent)
16. juli 2019 @ 10:04
Bit kongen

Har ingen erfaring med Yousee, men opsætning og brug af e-sim på mit Apple Watch har været problemløs med 3.


221

5
16. juli 2019 @ 10:26
Juniormedlem

Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?


2709

341
PallMei (Skribent)
16. juli 2019 @ 10:48
Bit kongen
kjeld the mac mate skrev:

Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?

Tror hans svar har udgangspunkt i dit eget indlæg, hvor du skriver at der nu vil gå op til 10dage før problemet er løst. Så det lyder som om de er bekendt med et problem og arbejder på det.


3580

34
16. juli 2019 @ 11:15
Virtual Machine
PallMei skrev:
kjeld the mac mate skrev:

Hej Lars. Har ikke lige læst, at Yousee har problemer med Smart Watch. Kan du sende et link her til siden?

Tror hans svar har udgangspunkt i dit eget indlæg, hvor du skriver at der nu vil gå op til 10dage før problemet er løst. Så det lyder som om de er bekendt med et problem og arbejder på det.

Præcis. Jeg refererer til hans eget indlæg i første post :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

221

5
16. juli 2019 @ 13:21
Juniormedlem

Hej Lars og I andre

Her kom så beskeden fra Yousee: