xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone 11 kommer med USB-C
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


3580

34
13. juni 2019 @ 16:26
Virtual Machine
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  16
0
  1381

285

6
14. juni 2019 @ 06:28
Juniormedlem

Forbes.com


356

12
puggaard (Skribent)
14. juni 2019 @ 16:57
Lærling

dejligt! 👍


8581

198
14. juni 2019 @ 19:10
Poseidon

Jeg håber virkelig på det, men jeg ville ikke lægge så meget i det billede personligt.


3580

34
14. juni 2019 @ 22:04
Virtual Machine

Det er også mere ønsketenking fra min side af. Det vil også være meget mystisk hvis de bibeholder lightingstikket på iPhone som den eneste.

Noget helt andet. Nu hvor Apple er begyndt at lytte lidt til deres kunder; hvad tror i så hvad næste version af HomePod bliver for en fætter?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1493

39
14. juni 2019 @ 22:33
Stormogul

men hvor længe har vi reelt brug for et stik i en telefon? 

jeg syntes selv det er fedt at Apple forhåbentlig vælger samme stik som deres bærbare, det er den rigtige vej at gå.

men for mit eget vedkommende så lader jeg trådløs og bruger bluetooth forbindelse til lyd. så det er egentlig kun en sjælden gang hvor jeg ikke er i bilen eller hjemme, og har en batteribank med, hvor jeg bruger kabel til at oplade. (og det viser sig ved at der er støv i stikket 😂 )


Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

356

12
puggaard (Skribent)
15. juni 2019 @ 09:07
Lærling

meget enig - men mangler bestemt trådløs carplay inden da.


507

9
16. juni 2019 @ 11:31
Kaptajn

Ville være fedt, hvis det er rigtigt, så det passer sammen med iPad pro.


2185

44
16. juni 2019 @ 17:20
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Det er også mere ønsketenking fra min side af. Det vil også være meget mystisk hvis de bibeholder lightingstikket på iPhone som den eneste.

Noget helt andet. Nu hvor Apple er begyndt at lytte lidt til deres kunder; hvad tror i så hvad næste version af HomePod bliver for en fætter?

Den nye iPod touch, som Apple netop har opdateret, har stadig kun et lighting stik - den har også stadig et 3,5 jackstik - så helt alene vil iPhonen ikke være.


3580

34
16. juni 2019 @ 19:52
Virtual Machine
Rene Larsen skrev:
Lars Sejerup skrev:

Det er også mere ønsketenking fra min side af. Det vil også være meget mystisk hvis de bibeholder lightingstikket på iPhone som den eneste.

Noget helt andet. Nu hvor Apple er begyndt at lytte lidt til deres kunder; hvad tror i så hvad næste version af HomePod bliver for en fætter?

Den nye iPod touch, som Apple netop har opdateret, har stadig kun et lighting stik - den har også stadig et 3,5 jackstik - så helt alene vil iPhonen ikke være.

Godt set. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
16. juni 2019 @ 20:47
Poseidon
puggaard skrev:

meget enig - men mangler bestemt trådløs carplay inden da.

Det har vi da haft i et par år allerede?


356

12
puggaard (Skribent)
16. juni 2019 @ 23:55
Lærling

det er bare sådan at min skod bil fra 2018 (Peugeot 3008) ikke understøtter det... 😤 (jajajaja, man kunne bare købe en ordentlig bil og blabla og fransk osv... 😄 Har nu ellers altid være fint tilfreds med bil og service...) 


1638

45
17. juni 2019 @ 10:13
Stormogul

Tror også man skal op i luksus klassen for at få trådløs carplay. En større BMW eller sådan noget. Den nye Passat der kommer til efteråret, skulle efter sigende få trådløs carplay, som første VW. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

8581

198
17. juni 2019 @ 12:28
Poseidon

Jeg har en Kia med trådløst Carplay, så helt deroppe behøver man nu ikke ende.


678

26
17. juni 2019 @ 12:32
Veteran

Er det muligt at få en adapter, som kan sættes til bilens usb stik, så carplay bliver trådløst?

Har fornyligt købt en Ford Focus, hvor der er trådløst opladning i, hvilke er super smart. Men det gør det blot endnu mere træls at skulle sætte et stik i telefonen før det virker.


1638

45
17. juni 2019 @ 13:09
Stormogul

Ok hvad Kia er det? Jeg spurgte på det sidste år i efteråret, da jeg kiggede på ny bil og der kunne Kia ikke levere trådløs carplay sagde sælgeren. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

8581

198
17. juni 2019 @ 14:06
Poseidon
Pjock skrev:

Ok hvad Kia er det? Jeg spurgte på det sidste år i efteråret, da jeg kiggede på ny bil og der kunne Kia ikke levere trådløs carplay sagde sælgeren. 

Kia Ceed GT købt i august 2018 (Jeg aner intet om biler!). Den snakker ihvertfald trådløst med min kærestes SE'er. Jeg har ikke kigget nærmere på det selv, da jeg altid sætter den til kablet, for at den lader op samtidigt, da jeg har en 5S med gammelt batteri.