xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch og bassintræning
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


90

0
21. april 2019 @ 20:17
Novice

Hej alle

Igår var jeg en tur i svømmehallen med mit Apple Watch series 2. Det er jo vandtæt og det hele og jeg var klar til at måle min "workout". Jeg havde endda taget min Iphone med ind til bassinet, så uret var "online".

Jeg er kørestolsbruger og derfor er min svømmestil måske lidt anerledes end normalt. Jeg svømmer på ryggen på noget der ligner rygcrawl ret godt. Der er god fart på, men mit ur registeret nada. Hvorfor?

Min hjælper svømmede en tur selv og der registrerede den det hele fint- Hvad gør jeg forkert?

Jesper

  6
0
  1074

95

7
23. april 2019 @ 09:43
Novice

Jeg har haft et serie 2 med gps det målte fint antal meter og kcal. 

Nu har jeg et serie 4, det måler også hvad det er jeg svømmer, crawl, ryg, bryst, butterfly eller ukendt. Tæller fint meter men kun når jeg bevæger armene, når jeg dykker og svømmer med finner, burde den tælle baner via gps, men den registrere intet. Begynder jeg at bruge arme igen så virker det igen. 


90

0
23. april 2019 @ 10:56
Novice

Hej

Tak for dit svar. Jeg svømmer "fint" med armerne.. må lege lidt mere med det,,


2696

335
PallMei (Skribent)
23. april 2019 @ 11:02
Bit kongen
Micheangelo skrev:

burde den tælle baner via gps, men den registrere intet. Begynder jeg at bruge arme igen så virker det igen. 

Jeg svømmer ikke selv og kan derfor ikke komme med yderlig information end hvad Apple oplyser:

https://support.apple.com/da-dk/HT209393

Få bedre resultater

  • Dit Apple Watch anslår dine målinger under træning ud fra de oplysninger, du har indtastet under indstillingen. Sådan måles hver enkelt træning: 
    • Bassinsvømning: Når du starter træningen, skal du sørge for at indstille banens længde præcist for at hjælpe dit Apple Watch med at måle baner og distance. GPS bruges ikke under Bassinsvømning, og vand kan forhindre pulsmåling, men kalorier, baner og distance registreres stadig ved hjælp af det indbyggede accelerometer.
    • Svømning i åbent vand: GPS måler kun distance, når du svømmer frisvømning. Vand kan forhindre pulsmåling, men kalorier registreres stadig ved hjælp af det indbyggede accelerometer.

95

7
23. april 2019 @ 15:42
Novice

Det viste jeg så ikke lige forskellen på, tak for oplysning. Men hvorfor er dit svar formateret som et bogstav + ny linie?

Man kan ikke læse det før man svarer på dit indlæg.

@jesper jeg håber ikke jeg har stødt dig med mit svar siden du skriver “fint” med apostrof, ville bare oplyse mit ur heller ikke viste noget når jeg dykker eller svømmer med finner. Må prøve åben vand muligheden i morgen.


2696

335
PallMei (Skribent)
23. april 2019 @ 16:11
Bit kongen
Micheangelo skrev:

Det viste jeg så ikke lige forskellen på, tak for oplysning. Men hvorfor er dit svar formateret som et bogstav + ny linie?

Man kan ikke læse det før man svarer på dit indlæg.

Ser fint ud her. Men har selv set det du beskriver forekomme i andre tråde på mobil. Jeg antog at det var relateret til den tråd om Maskinrummet opdateres: Midlertidige visuelle udfordringer.

http://macnyt.dk/forum/?task=thread&query=15548083505057851



2696

335
PallMei (Skribent)
23. april 2019 @ 16:11
Bit kongen
Micheangelo skrev:

Det viste jeg så ikke lige forskellen på, tak for oplysning. Men hvorfor er dit svar formateret som et bogstav + ny linie?

Man kan ikke læse det før man svarer på dit indlæg.

Ser fint ud her. Men har selv set det du beskriver forekomme i andre tråde på mobil. Jeg antog at det var relateret til den tråd om Maskinrummet opdateres: Midlertidige visuelle udfordringer.

http://macnyt.dk/forum/?task=thread&query=15548083505057851