xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Quicktime 7 PRO, hvordan frisættes PRO-funktioner?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


2273

157
19. marts 2019 @ 12:28
ASCII jonglør

Jeg har brug for PRO-funktionerne i Quicktime 7 PRO og har mit eget licensnummer. Licensen virker bare ikke. Har checket forskelligt på nettet, og får bl.a. at vide, at har man Final Cut Pro installeret, så skulle Quicktime 7 PRO også automatisk blive frisat med alle PRO-funktionerne - hvilket jo er hvad der virkelig gør dette lille program interessant. Heller ikke dette ser ud til at virke, har nemlig FCP installeret.

Kører macOS Mojave - nogen der ved, hvordan man får åbnet op for PRO-funktionerne i Quicktime 7 PRO?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  5
2
  425

8586

198
19. marts 2019 @ 13:02
Poseidon

I revisited the registration dialogue, and successfully entered my key.

It's not obvious, however. Once you enter the key, the natural thing is to hit the blue button... which attempts to contact the QuickTime registration server.

Simply clicking off into another field (e.g., "company") makes the dialogue "take" the key, and activates the pro features.  Not exactly intuitive, but the result is the same - I have my QT Pro features back.


2273

157
19. marts 2019 @ 14:25
ASCII jonglør

Tak for rådet, men af en eller anden grund virker det desværre ikke her på macOS Mojave.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

393

13
19. marts 2019 @ 16:18
Lærling

Hej Factory, det virkede for mig i El Capitan, og tak til David Munch, det svar ledte jeg efter for et stykke tid siden. Jeg gjorde som beskrevet: Brugernavn, licensnr. og tryk på firma rubrikken, skulle ikke skrive noget, pro kom pro(mte) frem   Jeg håber det må lykkes for dig også. Jeg har ikke FCP installeret.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

2273

157
19. marts 2019 @ 16:31
ASCII jonglør

Så lykkedes det endelig og med flg. strategi:

Jeg har hidtil kopieret licens-nr. fra 1Password og over i det passende felt i Quicktime 7 PRO. Det har som nævnt ikke fungeret. Jeg fik så den tanke, at copy'n'paste ikke duer her, og skrev så nummeret ind manuelt. Bingo! - og hvor svært kan det være?!

David og Leif får hver et hjerte for at holde modet oppe på en desperado   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

393

13
19. marts 2019 @ 16:39
Lærling

Tillyke, det var godt, det også lykkedes for dig.

Forøvrigt mit første hjerte, tusinde tak Factory  

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.