xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvilken skærm har best farve gengivelse?
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


18

0
16. februar 2019 @ 17:29
Nyt medlem

Hej Macnyttere

Jeg er igen med at kigge på ny skærm, som primært bliver brugt til Grafisk Design, aka. Foto redigering, illustrationer og layout til tryk og web.

Men hvordan er den nye skærm fra LG? lever den op tll forventningen og krav til farve stabilet, tænker på Ultra Fine 5k

En anden mulighed jeg har kigget på er Dell´s UltraSharp 32 UP3216Q kender i den? og har i evt. erfaringer


Glæder mig til at høre fra jer

Mvh Stork


LG: link til apple

Dell: link til Dell

  3
1
  393

740

38
16. februar 2019 @ 21:21

Eizo ColorEdge CG318-4K er den perfekte skærm til professionel redigering af fotos og illustrationer samt grafisk design til tryk og på nettet, men prisen er så også derefter og inkluderer solskærm og hardware kalibering. Den er førstevalg her, mens din Dell er nummer to.

LG 5K UltraFine er fantastisk til videoredigering og perfekt til gnidningsfri integration med en nyere MacBook Pro.


18

0
16. februar 2019 @ 22:29
Nyt medlem

Eizo laver virkelig lækre skærme, der er super hurtige til at være klar og holder kalibreringen.

Men ja, prisen er derefter.

Har du nogle erfaringer med Dell skærmen? og i øvrigt mange tak for at du fandt sammenligningen  til mig.

//Stork


1641

24
17. februar 2019 @ 11:08
Stormogul
Stork skrev:

Hej Macnyttere

Jeg er igen med at kigge på ny skærm, som primært bliver brugt til Grafisk Design, aka. Foto redigering, illustrationer og layout til tryk og web.

Men hvordan er den nye skærm fra LG? lever den op tll forventningen og krav til farve stabilet, tænker på Ultra Fine 5k

En anden mulighed jeg har kigget på er Dell´s UltraSharp 32 UP3216Q kender i den? og har i evt. erfaringer

Husk at ikke 2 mennesker opfatter farver ens, så kig dem selv efter....  Så får du det du ønsker...


Glæder mig til at høre fra jer

Mvh Stork


LG: link til apple

Dell: link til Dell


Once you go Mac - You'll never go back..!