xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Imac 27"
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


204

1
05. februar 2019 @ 16:04
Juniormedlem

Hej 

Jeg står og skal investere i en ny Imac 27", ikke fordi min 2011 Imac 27" fejler noget nu, den har bare nogle år på bagen og mine krav er blevet lidt anderledes.

Men spørgsmålet er om jeg skal vente, jeg behøver ikke at få det nyeste og kan se at Imac ikke er blevet opgraderet i over 600 dage, så mon der kommer nogle nye modeller til efteråret og så den gamle model falder i værdi.

Er det værd at vente på er nok spørgsmålet?


  4
4
  392

2709

341
PallMei (Skribent)
05. februar 2019 @ 16:30
Bit kongen

Jeg ville vente. De nuværende har stadig ikke fået Intels nyeste processorer med 6 kerner istedet for 4 og der nye grafik arkitektur fra AMD på vej, til erstatning af de grafikkort der sidder i de nuværende modeller (der er allerede fundet tegn på kommende understøttelse i macOS beta-versioner). Jeg tror der kommer nye iMacs når AMD er klar med grafikkortet.


8586

198
05. februar 2019 @ 19:06
Poseidon

Jeg tror den nye kommer her til foråret. AMD har lige annonceret deres nyeste GPU'er, og 600 dage uden en iMac opdatering er yderst meget. Det er også ved at være tid til en design opdatering, så det forventer jeg også kommer samtidigt.


Uanset hvad skal du ikke købe en nu, medmindre du virkelig skal bruge den.


390

2
06. februar 2019 @ 18:28
Lærling
bongo skrev:

Hej 

Jeg står og skal investere i en ny Imac 27", ikke fordi min 2011 Imac 27" fejler noget nu, den har bare nogle år på bagen og mine krav er blevet lidt anderledes.

Men spørgsmålet er om jeg skal vente, jeg behøver ikke at få det nyeste og kan se at Imac ikke er blevet opgraderet i over 600 dage, så mon der kommer nogle nye modeller til efteråret og så den gamle model falder i værdi.

Er det værd at vente på er nok spørgsmålet?


Som de andre siger så vent. Jeg venter selv på den nye. Sidder i samme situation med en 21" 2013 model, som jeg gerne vil opgradere til 27". Min mac fejler heller ikke noget, så sålænge der ikke er noget i vejen med den, venter jeg på den nye model.

Tror i på at der kommer et redesign af iMac? Tror i på indbygget faceid? Evt, HDR og eller OLED?


687

6
06. februar 2019 @ 21:20
Veteran

jeg sidder bla andet med en 27" 2017 5K og helt ærligt, jeg kan ikke se hvad jeg mangler mere, jeg har godt nok selv opdateret den med max RAM og smidt en SSD i, den kører saftsusme derudaf.

jo hvis den nye imac er bezelfree = ingen kant og ingen "bund", og så skal den lave kaffe og bage nogle verdensklasse pizzaer.

men ikke hvis den kan rendere din hjemmevideo på 27 GB 10 sek hurtigere.

i kan spare et par tussebasser eller 4.

det er MIN mening.

mojn

jeg bygger alt i toffifee og løg