xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Problemer med at hente G-mail appen til min iPhone.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


125

2
30. januar 2019 @ 13:35
Suspenderet

Hej Macnyt,

Jeg ønsker at have sådan at jeg kan tjekke min e-mail på min telefon.

(jeg bruger Google´s g-mail som e-mail)

Men hvorfor kan jeg ikke hente den gratis App der hedder "Google - Gmail" ?

- Inde i App Store appen på min iPhone står der følgende når jeg prøver at hente appen:

"Kan ikke købe" 

Gmail - e-mail fra Google" er ikke kompatibelt med denne iPhone.

Jeg har en iPhone 4S Model A1387.

Jeg har haft forbundet min iPhone til min MacBook og været inde i iTunes for at "Søge efter opdatering" og når jeg gør det står der følgende:

Denne version af iPhone-software (9.3.5) er den aktuelle version.

iPhone software er ajour. iTunes søger automatisk efter en opdatering igen den 06/03/2019.

Nogen der ved om der er en løsning på mit problem, så modtager jeg gerne assistance med kys-hånd.

På forhånd tak.

  11
1
  703

8581

198
30. januar 2019 @ 13:53
Poseidon

iOS på din telefon er for gammel til at køre den app, og selve telefonen er for gammel til at kunne få et nyere iOS.

Du kan dog bare sætte Gmail op i Mail appen som kommer med telefonen. Du kan bruge denne guide, om end den kan være en smule forskellig fra hvad du skal gøre, nu dit iOS er 3 år gammelt, men i grove træk er den korrekt.


463

0
30. januar 2019 @ 13:58
Seniormedlem

Du kan sagtens bruge telefonens indbyggede mail program med Gmail, så undgår du ekstra apps der kun kan køre på de nyeste telefoner.


Mvh.

Kaj.


125

2
31. januar 2019 @ 05:10
Suspenderet

Tak til jer for jeres svar, det sætter jeg pris på.

Glemte lige at tilføje i indlægget her, at jeg engang for cirka et halvt år siden brugte Gmail appen som jeg havde hentet via. App Store på min iPhone, og denang var det ikke noget problem at hente den gratis via. App Store.

Men nu har jeg lige forsøgt at sætte Gmail op i Mail appen som kommer med telefonen.

Jeg gik ind i Mail appen på min iPhone og trykkede på "Google", og dernæst indtastede jeg min mail adresse samt tastede min pinkode til min mail, men så skrev den følgende:

"Gmail" er allerede tilføjet.
Denne Gmail-konto er allerede føjet til din iPhone.

Jeg føler mig lidt på bar bund med hensyn til hvordan jeg løser det her problem. 

Er der nogen der har oplevet det samme problem eller ved hvad næste træk er nu?.

På forhånd tak, og så ønsker jeg jer en god dag der ude.



8581

198
31. januar 2019 @ 08:03
Poseidon

Hvis den siger du allerede har en Gmail konto sat op i Mail, så går jeg ud fra at det er korrekt? Du kan jo se hvilke konti du allerede har under samme indstillinger.


2696

335
PallMei (Skribent)
31. januar 2019 @ 11:25
Bit kongen

125

2
31. januar 2019 @ 12:07
Suspenderet

Jeg gik ind under indstillinger og afsnittet "E-mail, kontakter, kalendere" 

- og fandt ud af at min e-mail adresse stod som værende "Passiv" så jeg redigerede den og opsatte en G-mail konto i Mail appen på min iPhone, og det virker umiddelbart nu, sådan at jeg kan læse mine mails på min telefon.

Tusind tak for jeres hjælp med at få løst problemet, det er det jeg elsker ved det her forum - at folk er så hjælpsomme og at tonen her inde er rar og behagelig at kommunikere i. 

Endnu engang mange tak!. Hav en dejlig dag.


125

2
02. februar 2019 @ 01:52
Suspenderet

Hej igen,

Jeg har lige et til spørgsmål.

Nu er jeg begyndt at bruge min G-mail, i mail appen som kommer med telefonen, og det fungerer.

Det eneste der er med det, er at jeg synes det er irriterende, at hver gang at man sender en e-mail, så tilføjer telefonen automatisk en tekst nederst i den mail besked, som man skriver, hvor der står: "Sendt fra min iPhone"

Jeg kunne godt tænke mig, at der ikke kom til at stå det automatisk, i hver eneste e-mail man sender.

Er der nogen herinde der ved om det er muligt at slå den funktion fra, sådan at den ikke automatisk tilføjer teksten "Sendt fra min iPhone"

På forhånd tak.

KH.


1891

183
PowerPalle (Administrator)
02. februar 2019 @ 09:10
Stormogul

Det ER muligt, at slå det fra og man kan selv lave sin egen tekst, hvis man er til den slags.

Jeg sidder ikke med min egen telefon lige nu men husker det som, at funktionen ligger under indstillinger på din telefon, sikkert under Mail og den pågældende konto.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1641

24
02. februar 2019 @ 11:02
Stormogul

Ind i indstillinger - Mail - Nye beskeder nederst - Signatur....       Og ret den til det du vil ha, eller fjern alt...

Once you go Mac - You'll never go back..!

125

2
02. februar 2019 @ 12:24
Suspenderet

Kære Palle og Giffi,

Tak for jeres svar, og for at fortælle hvordan at man slår det fra på ens iPhone.

Jeg har fået gjort det nu, takket være jeres hjælp, og det sætter jeg pris på.

Ha´ det aller dejligst :-)


189

12
04. februar 2019 @ 22:16
Novice
Magnolia skrev:

Kære Palle og Giffi,

Tak for jeres svar, og for at fortælle hvordan at man slår det fra på ens iPhone.

Jeg har fået gjort det nu, takket være jeres hjælp, og det sætter jeg pris på.

Ha´ det aller dejligst :-)

Husk nu når du er i gang at oprette 2 gmail, så du har en ekstra til de steder, som beder om din mail adresse og som du derefter bliver bombarderet med reklamer. 

Jeg har min egen via one.com, 1 på protonmail og 2 gmail.