xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)
macnyt  /  forum  /  emne
Måske, alt det nye om HomePod ...
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
23. januar 2019 @ 19:30
Stormogul

Læs denne artikel hos patentlyapple.com og få indsigt i hvad der lader til at være på vej for HomePod brugere. Personligt lyder det meget spændende og det er såmend med dansk islæt.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  17
2
  1296

8586

198
23. januar 2019 @ 20:38
Poseidon

Jeg ville være tilfreds med én Homepod..   


3580

34
23. januar 2019 @ 21:19
Virtual Machine

Det ser dyrt ud. Får man mængderabat til sådan et voldsom setup?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
23. januar 2019 @ 21:19
Virtual Machine

2 x post

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

955

9
24. januar 2019 @ 15:32
Veteran

HomePod...hvilken HomePod ? Er den overhovedet på markedet ?

Det er lidt ligesom Apple Watch v4....ikke eksisterende

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

163

3
24. januar 2019 @ 17:06
Novice

Jo den bliver bare ikke forhandlet i DK. Jeg har afprøvet den i London afdelingen. Det var ikke den store oplevelse.



155

0
24. januar 2019 @ 22:15
Novice

Jeg har købt en gennem Happi. Jeg er ikke så duperet over den. Det er ærgerligt at den ikke kan spille højre. 


155

0
24. januar 2019 @ 22:18
Novice

Højere!!


321

4
25. januar 2019 @ 05:13
Lærling

-men spiller den godt?


678

26
25. januar 2019 @ 07:02
Veteran

Spille højere? Hvis jeg skruer helt op for min så bliver mit hoved da blæst af. Medmindre du holder diskotek med den, så er den da RIGELIG høj. På et hverdags niveau kommer min ikke op over 20%. 

Jeg synes den spiller fantastisk. Det er interessant at se om de laver en surround integrering, for det vil de godt kunne bære, hvis der ikke er noget lag på den, men prisen for at få 4 højtalere er jo også deropad, at det skal være en fantastisk løsning. 

Jeg er en yderst tilfreds ejer, er bare træls over at finansdirektøren ikke har givet grøntlys for en mere:-) 


8586

198
25. januar 2019 @ 21:16
Poseidon
Vandermoses skrev:

Jeg er en yderst tilfreds ejer, er bare træls over at finansdirektøren ikke har givet grøntlys for en mere:-) 

Hvad Finansministeriet ikke ved, har Finansministeriet ikke ondt af.   Og mon ikke ministeren ændrer mening når hun pludseligt hører hvor god lyden blev i stereo?   


687

6
25. januar 2019 @ 22:59
Veteran

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

jeg bygger alt i toffifee og løg

321

4
26. januar 2019 @ 06:31
Lærling
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Prøv ved lejlighed, at kaste et blik ind i "finansministerens" klædeskab. Tror du der vil finde svaret på konens til tolerance   


687

6
26. januar 2019 @ 08:04
Veteran
Popsi skrev:
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Prøv ved lejlighed, at kaste et blik ind i "finansministerens" klædeskab. Tror du der vil finde svaret på konens til tolerance   

ikke i klædeskabet, nærmere ude på parkeringspladsen  

jeg bygger alt i toffifee og løg

349

3
26. januar 2019 @ 21:39
Lærling
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Bruger i dem til tv lyd eller til musik fra ATV? 


687

6
26. januar 2019 @ 21:55
Veteran
Torben Aagaard skrev:
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Bruger i dem til tv lyd eller til musik fra ATV? 

jeg har 2 stk i køkkenet og en 12" ipad med magnet = tv og radio/musik

og 2 stk i soveværelset og et tv der kun kører på atv4 = tv-lyd, og radio/musik når der går multirum i den.


jeg bygger alt i toffifee og løg

349

3
27. januar 2019 @ 00:27
Lærling
hoejfed skrev:
Torben Aagaard skrev:
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Bruger i dem til tv lyd eller til musik fra ATV? 

jeg har 2 stk i køkkenet og en 12" ipad med magnet = tv og radio/musik

og 2 stk i soveværelset og et tv der kun kører på atv4 = tv-lyd, og radio/musik når der går multirum i den.


Jeg formoder de er sat op i stereo så? 🙂

Hvordan gør de sig i forhold til tv lyd? Hvad kan de sammenlignes med, om noget? 


687

6
27. januar 2019 @ 07:44
Veteran
Torben Aagaard skrev:
hoejfed skrev:
Torben Aagaard skrev:
hoejfed skrev:

Jeg kan bekræfte at finansministeriet her på matriklen har godtaget de sidste 2 homepodder til soveværelset ( koblet til atv4 ) samt de to første spiller forrygende i køkkenet. Men de bliver rykket ind stuen hvis der kommer noget fornuftigt sround-kodning.

Bruger i dem til tv lyd eller til musik fra ATV? 

jeg har 2 stk i køkkenet og en 12" ipad med magnet = tv og radio/musik

og 2 stk i soveværelset og et tv der kun kører på atv4 = tv-lyd, og radio/musik når der går multirum i den.


Jeg formoder de er sat op i stereo så? 🙂

Hvordan gør de sig i forhold til tv lyd? Hvad kan de sammenlignes med, om noget? 


jeg har et NAIM HIFI anlæg i stuen med dansk produceret højtalere system audio, og kan godt li' go' lyd. jeg synes at homepodderne lyder rigtig godt. lyd har jo noget at gøre med hvor stort/lille dit rum er som skal spilles op, samt placering. jeg har haft en bose soundbar som jeg kan sammeligne med, der ville jeg nappe homepod simpelthen fordi du kan sprede lyden mere ved at placere HP længere fra hinanden, samt du har siri til dit lys/radiator/on-off kontakter osv. 


jeg bygger alt i toffifee og løg