xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Maps kan nu vise offentlig transport i DK
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


383

4
21. januar 2019 @ 14:37
Lærling

Apple har åbnet op for, at vi i Danmark, og resten af Skandinavien, kan bruge Apple Maps til at få rutevejledning med offentlig transport. 

Det har jeg ventet længe på og glædet mig til 

Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)
  12
4
  1091

8581

198
21. januar 2019 @ 15:13
Poseidon

Nogen som har tjekket hvormeget at dækket? Macrumors nævner det kun er København og ruter som går derfra og til.


740

38
21. januar 2019 @ 15:20

Et test eksempel fra CPH til Aalborg


3580

34
21. januar 2019 @ 15:56
Virtual Machine

Den dækker osse offentlig transport med både bus og tog til og fra stationerne mellem Legoland og Esbjerg. 


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
21. januar 2019 @ 16:03
ASCII jonglør
Lars Sejerup skrev:

Den dækker osse offentlig transport med både bus og tog til og fra stationerne mellem Legoland og Esbjerg. 


https://imgur.com/gallery/C1wf4rt

Og hvis fu zoomer ind på en station udenfor København - fx Slagelse, så får du også bus og tog afgangstider, når du klikket på stationen - som man nu kan i fx København ??


678

26
21. januar 2019 @ 18:53
Veteran

Det er en god funktion, virkelig noget jeg manglede inden jeg fik bil. I øvrigt, ved i hvordan Kort appén måler at der er kø på vejene? Altså laver de orange/røde striber.


2581

84
21. januar 2019 @ 19:37
Bit kongen
Vandermoses skrev:

I øvrigt, ved i hvordan Kort appén måler at der er kø på vejene? Altså laver de orange/røde striber.

https://en.wikipedia.org/wiki/Floating_car_data





708

3
22. januar 2019 @ 02:04
Suspenderet

Apple Maps er ikke super smart her i Aalborg/Nørresundby området. Jeg ville tidligere i dag tage en bus til Kennedy Plads og jeg kunne så kun tage toget, mente Apple Maps - selvom jeg dog vidste at der også kører bus fra Lindholm Station udover tog. Tilbage til at benytte De Gule Sider app'en til bus tider.


90

0
22. januar 2019 @ 11:44
Novice

Er der nogen der har leget med genveje?

Jeg savner en mulighed for at se togtiderne eksempelvis fra Høje -Taastrup station


740

38
22. januar 2019 @ 14:41
Jesper-Aarhus skrev:

Er der nogen der har leget med genveje?

Jeg savner en mulighed for at se togtiderne eksempelvis fra Høje -Taastrup station

Sådan her:


678

26
22. januar 2019 @ 19:25
Veteran
Jesper Arning skrev:
Vandermoses skrev:

I øvrigt, ved i hvordan Kort appén måler at der er kø på vejene? Altså laver de orange/røde striber.

https://en.wikipedia.org/wiki/Floating_car_data




Tak for linket. 

Det er vildt så mange oplysninger de kan skaffe, bare fordi man har sin telefon på sig.


396

2
24. januar 2019 @ 10:47
Lærling
..:: Thomas ::.. skrev:

Apple har åbnet op for, at vi i Danmark, og resten af Skandinavien, kan bruge Apple Maps til at få rutevejledning med offentlig transport. 

Det har jeg ventet længe på og glædet mig til 

Det var på tide. Ser ud til at Apple Kort giver flere muligheder end Google.. Men de mangler FlixBus som google har.

Nu mangler vi bare at Apple Kort kan vise cykelruter.

  MB Air M1, iPad 8. Generation, iPhone 12 mini, Apple TV 3, iPod Classic

708

3
24. januar 2019 @ 11:48
Suspenderet
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Apple Maps er ikke super smart her i Aalborg/Nørresundby området. Jeg ville tidligere i dag tage en bus til Kennedy Plads og jeg kunne så kun tage toget, mente Apple Maps - selvom jeg dog vidste at der også kører bus fra Lindholm Station udover tog. Tilbage til at benytte De Gule Sider app'en til bus tider.

En tilføjelse - efter at have fjernet interesser i færger og tog så dukker bustiderne op som det første. Det sgu dejligt.