xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone 6 tab/forbrug af strøm.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


455

18
16. januar 2019 @ 09:32
Seniormedlem

iPhone 6, 128GB, 2014, OIS 12.1.2 (16C101).

Jeg har ikke aut. opdatering eller opdatering i baggrunden til og der er aut. lås efter 3 min., men alligevel taber/bruger den strøm når den bare "ligger". I løbet af denne nat var den helt nede på 10% efter ca. 80% i går aftes efter sidste brug. Normalt er der mellem 40 og 60% efter en nat. Det har ikke været sådan tidligere, da synes jeg tværtimod at den holdt fint på strømmen. Jeg mener at det er kommet efter sidste IOS opdatering.

Noget jeg kan gøre - eller skal der nyt batteri i, og hvem/hvordan gøres det.

  8
0
  403

8581

198
16. januar 2019 @ 10:18
Poseidon

Lyder som om den trænger til et nyt batteri. Du kan også prøve at reinstallere systemet på den via iTunes, og lade være med at køre din backup ind, og se efter et par dage om det har hjulpet.


74

0
16. januar 2019 @ 10:44
Novice

Du kan også kigge i denne artikel fra Apple under kapitlet Batteritilstand. I IOS12 er der bl.a. mulighed for at se hvilke applikationer der bruger mest strøm og hvilken stand batteriet er i.

Macbook 2.16Ghz - iPod 3.Gen - iPhone

455

18
16. januar 2019 @ 11:36
Seniormedlem

Maksimumkapacitet 100% så batteriet skulle være OK. Jeg kan se, at der er ingen aktivitet kl. 22 - kl. 07 men i den periode falder batterikapaciteten fra ca. 75% til ca. 10%. Underligt.


463

0
16. januar 2019 @ 11:48
Seniormedlem

Jeg oplevede også pludselige drastiske fald i batterikapaciteten på min 6'er, typisk fra 80-30% på et par minutter, og selv om maksimumskapaciteten blev angivet til 80% stemte det ikke med virkeligheden.

Den fik nyt batteri, og det gjorde underværker; de 400 kr var givet godt ud.


4593

394
16. januar 2019 @ 12:35
FPU

Prøv evt. at nulstille netværksindstillinger; det KAN være at det hjælper (virker af og til i hvert fald til og med IOS 10).

Vær opmærksom på, at telefonen genstarter, så du skal have din PIN-kode til SIM-kortet ved hånden, hvis du ikke kan huske den udenad.

Når telefoner er oppe at køre igen, vil den blot hedde "iPhone". Hvis den har heddet noget andet før nulstillingen, skal den omdøbes inde i Generelt -> Om.

Det er ikke en større operation at få skiftet batteri; din nærmeste smartphone-reparatør kan sikkert gøre det på en halv times tid, mens du venter. Du bør dog lige lave en backup af den først for at være på den sikre side mod uheld under reparationen.


455

18
16. januar 2019 @ 14:40
Seniormedlem
Tonny Freimanis skrev:

Prøv evt. at nulstille netværksindstillinger; det KAN være at det hjælper (virker af og til i hvert fald til og med IOS 10).

Vær opmærksom på, at telefonen genstarter, så du skal have din PIN-kode til SIM-kortet ved hånden, hvis du ikke kan huske den udenad.

Hvordan er det lige jeg nulstiller?.



455

18
16. januar 2019 @ 14:45
Seniormedlem

Har fundet det.


1708

43
16. januar 2019 @ 17:20
Stormogul

Prøv evt. også at force restrat den ved at holde poweron og home knapperne nede samtidigt indtil Apple logoet kommer frem igen. Sæt den så til at oplade batt. til 100% natten over.