xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Probs. Gå fra lion 10.7.5 til El capitan..
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


12

0
14. januar 2019 @ 07:39
Nyt medlem

Har slettet min søns gamle macbook pro late 2011 , så de er nu med lion 10.7.5, 

Derfra vil jeg gerne installere El capitan, for at bruge en ældre version af  logic pro X til noget musik halløj..

MEEEEEEN nåt jeg forsøge at hente el capitan via app store, beder den mig tage stilling til om jeg vil ændre betalings oplysninger, og i så fald opdatere til nyeste verson af MacOS... Får kun mulighederne : "annullere" eller "Læs mere"


Vælges annullere ; " Vi kan ikke gennemføre din forespørgsel.

                                  Der opstod en fejl i App Store. prøv igen senere.......


Prøver at bruge min kones apple profil, da min søns resultere i at skrive en beskæftigelse kode fra anden enhed, de fungere fint fra hans nye macbook, besked kommer til hans mobil, men fra gamle Macbook kommer ingen ting og ingen umiddelbar løsning til ændre på dette.


Kan man hente El Capitan et ande sted eller har nogen en ide om problemerne de referer til i App Store .'


Venligt  Træt Far ;O)

  6
0
  269

393

13
14. januar 2019 @ 08:05
Lærling

Prøve at læse her, det kan måske hjælpe dig – og ikke mindst på trætheden – forhåbentlig.

Download El Capitan

PS! Jeg har ikke selv prøvet denne løsning.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

12

0
14. januar 2019 @ 08:23
Nyt medlem

Joo, men der skal man have high sierra eller højere for at hente det   :OI


12

0
14. januar 2019 @ 08:26
Nyt medlem

Og for at hente high sierra skal man have Macos 10.8 eller nyere :O(


Nu er jeg mere træt :O)


393

13
14. januar 2019 @ 09:19
Lærling

Der er mulighed for at downloade El Capitan her: Måske her?

eller måske her: El Capitan dmg

Ellers prøv selv at se her: Google resultater

Det er den eneste måde, jeg kan give dig en håndsrækning, har ingen erfaring med det.

Kan du ikke opdatere til Mountain Lion først (OS 10.8) og derefter til High Sierra, hvis alt andet kikser?

Held og lykke med fortagendet

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

8581

198
14. januar 2019 @ 10:37
Poseidon
edwxxx skrev:

MEEEEEEN nåt jeg forsøge at hente el capitan via app store, beder den mig tage stilling til om jeg vil ændre betalings oplysninger, og i så fald opdatere til nyeste verson af MacOS... Får kun mulighederne : "annullere" eller "Læs mere"

Prøv at logge ind på hans konto på http://appleid.apple.com, og ændre hans betalingsdetaljer, og prøv derefter igen.



8581

198
14. januar 2019 @ 10:37
Poseidon
edwxxx skrev:

MEEEEEEN nåt jeg forsøge at hente el capitan via app store, beder den mig tage stilling til om jeg vil ændre betalings oplysninger, og i så fald opdatere til nyeste verson af MacOS... Får kun mulighederne : "annullere" eller "Læs mere"

Prøv at logge ind på hans konto på http://appleid.apple.com, og ændre hans betalingsdetaljer, og prøv derefter igen.