xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Email og Appleid
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


93

4
12. januar 2019 @ 17:59
Novice

Ved gud det her giver mig problemer, jeg har haft for mange fødselsdage, men ser i her er opgaven problemer det er kun for pædagoger.

Madammen her i huset har fået sin første mobil en Iphone 6 sprit ny.

Jeg har så siddet og gjort den brugbar for hende så den kan ringe og modtage opkald, og til det så har jeg brugt min mailadresse og Appleid, OK det kører men det volder bøvl, så derfor har jeg lavet hende en postkasse, og vil nu også have lavet hende et Apple Id, det går også fint indtil jeg skal indtaste den afsluttende 6 cifrt kode som er sendt på hendes mail, så er jeg jo nødt til at forlade denne oprettelse for at komme til indbakke for at se koden og så kan jeg ikke gå tilbage til det sted hvor jeg skulle indtaste den.

På min IMAC vil jeg så lægge hendes Mailadresse ind sådan så når jeg tømmer min postkasse, så tømmer jeg også hendes, men det kan jeg da slet ikke finde ud af, er der her nogen der kan hjælpe.

  2
2
  408

285

6
12. januar 2019 @ 18:39
Juniormedlem

I mail, går du ind i indstillinger->konti og klikker på + under rammen med aktive konti.


93

4
13. januar 2019 @ 14:24
Novice

Hej Niels

Tak skal du have, nu lykkedes det hele for mig, du er en sand kammerat at du kom med den oplysning og så godt beskrevet så selv en gammel pensionist kan forstå det.

Tak og god vind til dig.