xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Nøøøørj, hvor er den umådelig grim og uApplesk
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


740

38
07. januar 2019 @ 19:17

Så blir det ikke meget grimmere, Skt. Jobs vender sig i graven, hvis den næste iPhone ser sådan ud...


Apple Leak Reveals Radical New iPhone XI

  10
7
  1074

3580

34
07. januar 2019 @ 20:46
Virtual Machine

Der er ikke flere vendinger tilbage som han kan tage af. De har dummet sig for meget  Det er slut. Løbet er kørt. 

Hvis det er Johnny Ive der laver designs, hvor er det pludselig blevet so low-cost agtigt?

Der er altså noget galt hos Apple, det er jeg da ked af. Jeg venter med at købe nyt, til der kommer nogle computere og telefoner Steve Jobs kunne stå inde for. Men jeg har mistet troen lidt desværre. Alt deres hardware har en eller anden skavank der ødelægger premium feel. Det er desværre trist for jeg vil ger opgradere mit grej :)

PS: Jeg tror iøvrigt slet ikke på den der Duplo-bums. Det er enten en tidlig prototype eller et mockup. De laver jo tre telefoner hver gang, hvor kun den ene er den rigtige. Og jeg tænker lidt, den der er en “spoof model” fra Apple. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4586

390
07. januar 2019 @ 23:10
FPU

Historien har det med at gentage sig, og den gode skt. Jobs har tilsyneladende været uheldig med valg af CEO igen; han headhuntede jo John Scully ind i 90'erne, en direktør, som havde produceret kartoffelchips og sukkervand (Pepsi). Og på sit dødsleje valgte han så Tim Cook, som næppe kan være mere forskellig fra Jobs, end det er tilfældet

Scully et al relegerede så Jobs til en udviklingsafdeling fjernt fra direktionsgangen, inden de smed ham helt ud og var ved at tabe Apple på gulvet, mens Jobs fik banket NeXT og Pixar på benene.

John Scully's selvbiografi er iøvrigt ret interessant og har følgende morsomme anekdote: Scully blev på et tidspunkt forsøgt kidnappet under en morgenjoggetur, sandsynligvis med henblik på en stor løsesum, men banditterne havde ikke gjort deres hjemmearbejde godt nok, for Scully var maraton-løber, så han spænede simpelt hen fra dem. :o)

Nå, men altså: Tim Cook minder mig meget om Scully både i fysisk fremtoning og i temperament. Cook er ALT for karakterløs (især i forhold til Jobs) og har tilsyneladende ikke forstand teknikken under kølerhjælmen eller nogen visioner om, hvad folk ikke ved, hvad de ikke kan undvære lige om lidt.

Johnny Ive er måske Superman, når det gælder design, men han er den fornuftige ingeniør, ikke den gale videnskabsmand, som Apple har så meget brug for lige nu.

Det er iøvrigt noget fis at lade Apple's aktier falde med 10%, blot fordi OVERSKUDDET rammer 6-7% under det forventede mål, som jo blev fremsat, FØR Trump skruede op for sanktionerne. Sådan som Wall Street reagerede, skulle man tro, at Apple's pengetank var fordampet.

Apple har brug for en ny Jobs, men den slags er som bekendt ikke ligefrem en hykdevare.


4586

390
08. januar 2019 @ 12:46
FPU

P.S. Jeg har nærstuderet bileldet lidt, og SÅ slemt ser det heller ikke ud. Men linserne formerer sig godt nok for tiden; hele tre styks plus en blitz plus et hul mere (infrarød?)

Jeg synes dog, at det vil være smartere at gøre telefonen lige så tyk, som linserne er høje og så bruge den ekstra plads på at proppe flere mAh ind i den.


3580

34
08. januar 2019 @ 16:34
Virtual Machine

Jeg kunne ikke være mere enig med dig. 

Og Tim Cook skal ud, hvis han kan sluge den stålthed. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1891

183
PowerPalle (Administrator)
08. januar 2019 @ 18:16
Stormogul

"...Apple don’t care that you hate the new #iPhoneXI camera design. It’s different. It’s strange. People talk about it. Same was with the notch. Look at smartphones now..."

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

3580

34
08. januar 2019 @ 18:25
Virtual Machine

The notch still doesn’t look good no matter how many companies copies that idea. 

Men hvorfor er Apple så glade for den iPhone 6 siden alle telefoner der kom efter den ligner den så meget? Jeg syntes at iPhone 5/5S var den absolut flotteste telefon de har lavet. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

740

38
08. januar 2019 @ 18:43

Lader til at majestætens vise ord om i 2019 at behandle andre med respekt er slået igennem hos det sædvanlige kobbel af haters på Macnyt. Sølle tre nedstemninger har the haters kunne mønstre.

Derudover er Lars Sejerups udtryk Duplo-bums vel det mest rammende for den øjebæ.


3580

34
08. januar 2019 @ 22:11
Virtual Machine

Det topografiske øjebæ på bagsiden ligner faktisk lidt et Apple Watch rent geometrisk nu hvor jeg tænker over det. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

740

38
09. januar 2019 @ 09:16
Lars Sejerup skrev:

Og Tim Cook skal ud

Meget apropos: Tim Cook claims Apple's long-term health has 'never been better'


2252

151
09. januar 2019 @ 14:18
ASCII jonglør
iPhoneX skrev:

Lader til at majestætens vise ord om i 2019 at behandle andre med respekt er slået igennem hos det sædvanlige kobbel af haters på Macnyt. Sølle tre nedstemninger har the haters kunne mønstre.

Du har intetsomhelst begreb om, hvad respekt er, Vassing. Det har din hidtidige adfærd over for Macnyt (og faktisk også ovenstående indlæg) vist med al tydelighed. Så der er ikke tale om haters, men om folk, der kender din adfærd over for Macnyt, og som af disse gode grunde har fundet din adfærd modbydelig. Der er heller ikke tale om et "kobbel" (kan forstå, at du sammenligner os med hunde eller ulve), men om forstandige moralske individer - som du åbenbart hader, idet du her igen forsøger at forvrænge alting med din falske løgnagtige forklaringer. Føj for Sata.!

Det eneste du har gang i her i forum, er ustandselig at prøve at skjule dine synder bag glitrende glimmer og dermed prøve at forføre de naive. "Lucifer er Ahrimans skjold", som det også er blevet udtrykt.

Sådan er dét.


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”